آهنگ جدید سینا پارسیان به نام «خبری نیست عزیزم وقتی نیستی تو میدون دیدم»Musicdel | موزیکدل

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    به وبلاگ من خوش آمدید

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 28
    کل نظرات کل نظرات : 1
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 117
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 305
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 12
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 31
    آي پي امروز آي پي امروز : 39
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 102
    بازدید هفته بازدید هفته : 456
    بازدید ماه بازدید ماه : 422
    بازدید سال بازدید سال : 15885
    بازدید کلی بازدید کلی : 81175

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.118.1.158
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خبر و آدرس daranews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

آهنگ جدید سینا پارسیان به نام «خبری نیست عزیزم وقتی نیستی تو میدون دیدم»Musicdel | موزیکدل

متن آهنگ خبری نیست عزیزم وقتی نیستی تو میدون دیدم سینا پارسیان

تو نباشی???? همه زنـــــــدگی سر و تــَـهـــه???? وارونه واره انقد که ممکنهــــــ???? از زمین به آسمون???? بارون بباره خبــــــری نیســـــــــت ????عزیزم وقتی نیستـــــــی???? تو میــــــــدون دیدم دنیای ♬ بی تــــــــو ♬چه رنگی چه سیاه ♬ســــــــفید فرقی نداره کاشکــــــــــی♩♪ بیای و دوبــــــــاره بـــِهِم♩♪ پــــیله کنی که هیـــــــچ پــــــروانه ♩♪ای شبـــــــــیه تو نیست چقدر هــــــــمه♩♪ چیو یادت میره♩♪ فـــــــــوـری اصــــــــــلا ♩♪انگار یه آدم دیگه ♩♪شــــُـــدی

 آهنگ جدید سینا پارسیان به نام «خبری نیست عزیزم وقتی نیستی تو میدون دیدم»Musicdel | موزیکدل

 


تاریخ ارسال پست: سه شنبه 28 فروردين 1403 ساعت: 7:17
می پسندم نمی پسندم

10 کشور شگفت انگیز برای سرمایه گذاری مطمئن


انتقال سرمایه همواره یکی از محبوب ترین روش های انتقال بوده است. به غیر از افزایش سرمایه اولیه و رشد، بسیاری از افراد ترجیح می دهند در خارج از کشور سرمایه گذاری کنند تا در کشور مورد نظر خود اقامت بگیرند. در پاسخ به این سوال که بهترین کشور برای سرمایه گذاری در کدام کشور است، باید عوامل متعددی را در نظر گرفت. اگر قصد دارید سرمایه خود را به خارج از کشور منتقل کنید، نکاتی وجود دارد که باید بدانید تا از خطرات احتمالی این مسیر جلوگیری کنید و بازده بیشتری دریافت کنید.

کدام کشور برای سرمایه گذاری بهتر است؟

در این مقاله اسامی 10 کشور برتر دنیا از نظر سرمایه گذاری را به شما معرفی می کنیم. توصیه می شود در صورتی که قصد اخذ اقامت دائم کشور مورد نظر خود را از طریق سرمایه گذاری دارید، قبل از انتقال سرمایه مجدداً این موضوع را پیگیری نمایید. زیرا قوانین سرمایه گذاری در کشورهای مختلف مدام در حال تغییر است.

آنها هم کانادایی هستند

کشور شناخته شده کانادا یکی از گزینه های طلایی برای سرمایه گذاری است. مزیت های بی شمار این کشور باعث شده تا افراد زیادی تمایل به انتقال سرمایه خود به این کشور داشته باشند. میزان جرم و جنایت و فساد در کانادا حداقل است. در کانادا حداقل میزان سرمایه گذاری توسط دولت این کشور تعیین می شود. موضوع رشد اقتصادی در کانادا با روند رو به رشدی مواجه است و تاییدی بر سودآوری سرمایه گذاری در این کشور است. کانادا با برداشت تقریباً 24 میلیون دلاری در سال 2017 ثابت کرد که در بین معدود کشورهای جهان قرار دارد. اگر قصد سرمایه گذاری یا مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری را دارید، نگاهی دقیق تر به استان های یوکان، کبک، نوناووت، آلبرتا و انتاریو بیندازید.

ایرلند

اگر به دنبال سرمایه گذاری برای ثبت شرکت یا ایجاد شرکت در خارج از کشور هستید، ایرلند را در نظر بگیرید. اگرچه فرآیند ثبت شرکت سودمند است، اما نیازی به اقامت در ایرلند ندارد. برای ثبت شرکت در این کشور به سرمایه حداقل 2 تا 3 هزار یورو نیاز دارید. مهاجرت و اخذ اقامت ایرلند از طریق سرمایه گذاری مستقیم ساده ترین روش در بین روش های مختلف موجود می باشد.

بهترین سرمایه گذاری در اروپا: انگلستان

بریتانیا با خروج از اتحادیه اروپا و حفظ ثبات اقتصادی خود نشان داد که بدون حضور در این رابطه می توانید یک حرفه موفق داشته باشید. کسب رتبه هفتم در بین 190 کشور برتر جهان از نظر تجارت نشان از سودآوری سرمایه گذاری در این کشور دارد. جالب است بدانید سرمایه گذاری در این کشور علاوه بر اخذ اقامت، امکان همراهی همسر و فرزندان زیر 18 سال را نیز به سرمایه گذار می دهد. شما می توانید با خرید ملک در انگلستان، راه اندازی کسب و کار یا ثبت کسب و کار، سرمایه گذاری سودآور و مطمئنی در انگلستان داشته باشید.

باید بدانید که برای سرمایه گذاری در انگلستان باید بالای 18 سال سن داشته باشید و ثابت کنید که سرمایه متعلق به شما یا شریک زندگی شماست. در زیر 3 نوع سرمایه گذاری مربوط به انگلستان را به شما ارائه می دهیم.

حداقل مبلغ سرمایه گذاری برای اقامت در این کشور 50000 پوند است.

ترکیه

اگر به دنبال یک سرمایه گذاری راحت، آسان و بی دغدغه هستید، ترکیه را انتخاب کنید. ترکیه یکی از امن ترین کشورهای جهان برای سرمایه گذاری است. این کشور یکی از بهترین کشورها برای سرمایه گذاری به خصوص برای داوطلبان ایرانی است. بهترین راه برای سرمایه گذاری در ترکیه خرید ملک است زیرا این روش سرمایه گذاری منجر به اقامت دائم ترکیه می شود. همچنین با خرید ملک امکان اخذ پاسپورت ترکیه وجود دارد. البته در نظر داشته باشید که سرمایه گذاری از طریق خرید سهام، کارآفرینی و ثبت شرکت نیز در این کشور سودآور خواهد بود. افرادی که قصد سرمایه گذاری در این کشور را دارند توجه داشته باشند که باید از قوانین بانکی مختص ترکیه آگاه باشند.

لهستان

لهستان یکی از کشورهایی است که متقاضیان زیادی برای مهاجرت کاری دارد، بنابراین بهترین کشور برای سرمایه گذاری محسوب می شود. اقتصاد پویا و فعال این کشور فرصت های شغلی و تجاری متعددی را برای شهروندان داخلی و خارجی ایجاد کرده و باعث شده است که سرمایه گذاران لهستان را برای تامین سرمایه خود انتخاب کنند. زندگی در لهستان از طریق سرمایه گذاری راهی مناسب برای افراد دارای شرایط مالی مناسب است.

جالب است بدانید لهستان از سرمایه گذاران حمایت بی نظیری می کند و از ایده ها و طرح های خلاقانه آنها استقبال می کند. نکته جالب دیگر در مورد سرمایه گذاری در لهستان این است که هیچ محدودیت سنی برای سرمایه گذاری وجود ندارد.

لیتوانی

اگر تصمیم دارید سرمایه خود را برای ثبت کسب و کار اختصاص دهید، لیتوانی یک گزینه ویژه است. این کشور عضو اتحادیه اروپا با دوری از قوانین سختگیرانه توجه بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است. از مزیت های سرمایه گذاری در لیتوانی می توان به سود سرمایه گذاری در این کشور اشاره کرد. جالب اینجاست که لیتوانی یکی از ارزان ترین کشورها برای سرمایه گذاری است. euromy اگر سرمایه کمی دارید و می خواهید از آن در یک کشور امن استفاده کنید، اخذ اقامت لیتوانی از طریق خرید یک شرکت یک پیشنهاد طلایی برای شماست. 


اسپانیا

داوطلبان گرامی اگر به دنبال سرمایه گذاری در اسپانیا و یا سرمایه گذاری از طریق خرید ملک هستید لحظه ای درنگ نکنید. این کشور به افرادی که حدود 500000 یورو برای خرید ملک خرج می کنند ویزای طلایی می دهد. ویزای اعطایی به سرمایه گذاران در این کشور برای اولین بار حدود یک سال اعتبار دارد، در صورت تایید سرمایه مورد نظر، متقاضی می تواند آن را به مدت دو سال تمدید کند و در نهایت پس از پنج سال اقامت دائم، کشور برنده می شود.

گرجستان

گرجستان یکی از ارزان ترین کشورها برای سرمایه گذاری است. اگر قصد اقامت دائم در این کشور را دارید باید سرمایه اولیه خود را دو برابر کنید زیرا میزان سرمایه اولیه نقش مهمی در اخذ حق اقامت در این کشور دارد. خرید خانه در گرجستان یک فرصت بی نظیر برای کسانی است که به دنبال سرمایه گذاری کم ریسک هستند.

استرالیا

زندگی با سرمایه گذاری در استرالیا برای همه در دسترس است. جالب است که این کشور در سال 2018 در بین 190 کشور از نظر توسعه کسب و کار و کسب و کار در رتبه هجدهم قرار گرفت. به عنوان یک سرمایه گذار می توانید در استرالیا کار کنید و با ثبت کسب و کار، شرکت یا ملک، سود بالایی کسب کنید.

اتریش

اتریش یکی از موفق ترین و محبوب ترین کشورهای قاره اروپا است. سرمایه گذاری در این کشور بسیار سودآور خواهد بود. برای سرمایه گذاری در اتریش بین 3 تا 10 میلیون یورو نیاز دارید. شما می توانید پس از 3 سال تابعیت دریافت کنید، اما برای دریافت تابعیت اتریش به بیش از 10 سال زمان نیاز دارید.

یونان، پرتغال و مجارستان کشورهای بسیار سودآوری برای فرآیند سرمایه گذاری هستند. مهاجرت به اتریش از طریق سرمایه گذاری گزینه مناسبی برای افراد دارای شرایط مالی خوب است.

نتیجه

این مقاله 10 کشور برتر برای سرمایه گذاری را معرفی می کند. کشورهایی در دنیا هستند که از سرمایه گذاران خارجی استقبال می کنند و از آنها حمایت های معنوی و مالی زیادی می کنند. به عنوان یک سرمایه گذار، اولین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که کشوری را انتخاب کنید که امنیت و سلامت سرمایه و بازدهی بالا را تضمین کند. علاوه بر ملاحظات درآمدی، اگر زندگی در کشور مقصد در اولویت است، باید به فکر سرمایه گذاری نیز باشید. این به این دلیل است که برخی از کشورها با وجود سرمایه گذاران، اقامت دائم اعطا نمی کنند.


تاریخ ارسال پست: پنج شنبه 16 فروردين 1403 ساعت: 8:39
می پسندم نمی پسندم