ارتقای سواد رسانه‌ای جامعه در حوزه‌های مختلف

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    به وبلاگ من خوش آمدید

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 28
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 2
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 173
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 17
    آي پي امروز آي پي امروز : 1
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 58
    بازدید هفته بازدید هفته : 175
    بازدید ماه بازدید ماه : 2000
    بازدید سال بازدید سال : 15405
    بازدید کلی بازدید کلی : 80695

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.135.183.187
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خبر و آدرس daranews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

ارتقای سواد رسانه‌ای جامعه در حوزه‌های مختلف

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه گفت : باید "سواد رسانه‌ای" جامعه را در حوزه‌های مختلف ارتقا دهیم.

 

افشین امیری مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه با اشاره به آغاز فرآیند تعلیم و تربیت در خانواده، گفت : باید تلاش کنیم تا با تولید برنامه‌های تربیتی و آموزشی سطح آگاهی خانواده‌ها را در مورد تعلیم و تربیت صحیح فرزندانشان بالا ببریم.

او با بیان اینکه دشمنان هجمه‌های زیادی را علیه بنیان‌های فکری و فرهنگی کشور تدارک دیده اند، گفت : برای ایستادگی در برابر این هجمه‌ها نیاز به کار کارشناسی است، لذا از کارشناسان آموزش و پرورش می‌خواهیم تا با همراهی در هیئت‌های اندیشه ورز صدا و سیما را تقویت کنند.

امیری با بیان اینکه امروز در حوزه تعلیم و تربیت درگیر تهاجم فرهنگی هستیم، افزود: نیاز داریم تا سواد رسانه‌ای جامعه را در حوزه‌های مختلف و به ویژه حوزه‌های تعلیم و تربیت بالا ببریم.

او با تاکید بر لزوم ارتقای فرهنگ عمومی افزود: آموزش و پرورش می‌تواند در زمینه ارتقای فرهنگ عمومی نقش اثرگذاری داشته باشد و با تشکیل اتاق فکر در این زمینه خواهیم توانست برنامه‌های غنی و پرمحتوا تولید کنیم.

او ادامه داد: صدا و سیما نیز می‌تواند این نهاد فرهنگی را در رسیدن به اهداف عالیه خود در امر تعلیم و تربیت صحیح دانش آموزان یاری دهد.

امیری اشاره‌ای هم به همراهی خوب آموزش و پرورش برای برگزاری کلاس‌های آموزشی در دوران کرونا داشت و گفت: یکی از مراکز پیشرو که با مشارکت و هم‌افزایی آن توانستیم در حوزه تولید محتوا در روزگار کرونا در استان خوب عمل کنیم، آموزش و پرورش بود.

او با اعلام آمادگی برای استفاده از ظرفیت نخبگان و دانش‌آموزان توانمند در برنامه‌های صدا و سیما، از آموزش و پرورش خواست تا چهره‌های توانمند را به صدا وسیما معرفی کند و افزود: با معرفی این افراد هم اعتماد به نفس دانش آموزان نخبه و مستعد بالا می‌رود و هم این نوع برنامه‌ها می‌توانند در الگو پذیری دیگر دانش‌آموزان از چهره‌های موفق اثرگذار باشد .

انتهای پیام/د


تاریخ ارسال پست: شنبه 16 اسفند 1399 ساعت: 18:18
می پسندم نمی پسندم

عضو هیئت امنای کمیته امداد امام خمینی (ره): هیچ‌گاه نگاهی حاشیه‌ای به زنان نشده است

وحید دستجردی گفت: هیچ‌گاه نگاهی حاشیه‌ای به زنان نشده است و زنان کشورمان امروز در تراز انقلاب اسلامی و الگویی برای دیگر زنان هستند.

مرضیه وحید دستجردی عضو هیأت امنای کمیته امداد امام خمینی (ره) در مراسم اولین سالگرد درگذشت «فاطمه رهبر» معاون سابق حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اظهار کرد: وقتی به تاریخ اسلام نگاه می‌کنیم، زنان نقش مهمی داشته‌اند.

او با بیان اینکه امروز زنان در عرصه‌های بزرگ خدمت به جامعه و خانواده در حال تلاش و مجاهدت هستند، گفت: زنان در اسلام جایگاه مهم و نقشی اساسی دارند.

وحید دستجردی با بیان اینکه هیچ‌گاه نگاهی حاشیه‌ای به زنان نشده است، گفت: زنان کشورمان امروز در تراز انقلاب اسلامی و الگویی برای دیگر زنان هستند.

او با بیان اینکه امروز بانوان ما با برخورداری از تربیت اسلامی و انقلابی، با حضور در عرصه‌های مختلف به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند، بیان کرد: امروز زنان نشان داده‌اند که با حفظ تمامی مسائل اسلامی، خدمتگزاری مجاهد برای ملت ایران هستند.

انتهای پیام/


تاریخ ارسال پست: شنبه 16 اسفند 1399 ساعت: 18:18
می پسندم نمی پسندم

عبور یک سیارک بزرگ از کنار زمین امروز شنبه

امروز شنبهیک سیارک بزرگ به عرض ۳۴۰ متر ساعت یک و ۱۵ دقیقه بامداد امروز شنبه (ششم مارس - ۱۶ اسفند) به وقت گرینویچ از فاصله ۱۶ میلیون کیلومتری زمین عبور کرد.
 
 
                                                   عبور یک سیارک بزرگ از کنار زمین امروز شنبه

 

به گزارش تابناک از روزنامه دیلی میل، این سیارک که آپوفیس(Apophis) نام دارد روز ۱۹ ژوئن سال ۲۰۰۴ توسط ستاره شناسان در رصد خانه ملی Kitt Peak در آریزونای آمریکا کشف شد و از آن زمان تاکنون در چرخش به دور خورشید ردیابی شده است.

این سیارک امروز در نزدیک ترین فاصله از مسافت ۱۶ میلیون کیلومتری زمین عبور کرد اما کارشناسان هشدار می دهند که احتمال دارد این سیارک در سال ۲۰۶۸ با زمین برخورد کند اما احتمال این برخورد را ناچیز عنوان کرده اند.

درصورتی که این سنگ عظیم فضایی در سال ۲۰۶۸ به زمین برخورد کند، تاثیر آن معادل انفجار ۸۸۰ میلیون مواد منفجره خواهد بود.

ستاره شناسان امسال با رد احتمال برخورد این سیارک با زمین پیش بینی کرده بودند که این سیارک در نزدیک ترین حالت از فاصله ۴۴ برابری مسافت ماه با زمین از نزدیکی کره زمین عبور می کند.

این سیارک چند سال دیگر و در روز ۱۳ آوریل سال ۲۰۲۹ میلادی هم از فاصله ۳۱ هزار و ۹۰۰ کیلومتری زمین عبور می کند. می‌توان این گذر سیارک را با چشم غیر مسلح از غرب استرالیا و برای مدت کوتاهی رصد کرد.

 
منبع: ایرنا

 

 

تاریخ ارسال پست: شنبه 16 اسفند 1399 ساعت: 18:17
می پسندم نمی پسندم