آهنگ جدید سینا پارسیان به نام «خبری نیست عزیزم وقتی نیستی تو میدون دیدم»Musicdel | موزیکدل

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    به وبلاگ من خوش آمدید

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 28
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 21
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 1
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 2
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 7
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
    بازدید هفته بازدید هفته : 480
    بازدید ماه بازدید ماه : 1758
    بازدید سال بازدید سال : 15163
    بازدید کلی بازدید کلی : 80453

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.216.121.55
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خبر و آدرس daranews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

آهنگ جدید سینا پارسیان به نام «خبری نیست عزیزم وقتی نیستی تو میدون دیدم»Musicdel | موزیکدل

متن آهنگ خبری نیست عزیزم وقتی نیستی تو میدون دیدم سینا پارسیان

تو نباشی???? همه زنـــــــدگی سر و تــَـهـــه???? وارونه واره انقد که ممکنهــــــ???? از زمین به آسمون???? بارون بباره خبــــــری نیســـــــــت ????عزیزم وقتی نیستـــــــی???? تو میــــــــدون دیدم دنیای ♬ بی تــــــــو ♬چه رنگی چه سیاه ♬ســــــــفید فرقی نداره کاشکــــــــــی♩♪ بیای و دوبــــــــاره بـــِهِم♩♪ پــــیله کنی که هیـــــــچ پــــــروانه ♩♪ای شبـــــــــیه تو نیست چقدر هــــــــمه♩♪ چیو یادت میره♩♪ فـــــــــوـری اصــــــــــلا ♩♪انگار یه آدم دیگه ♩♪شــــُـــدی

 آهنگ جدید سینا پارسیان به نام «خبری نیست عزیزم وقتی نیستی تو میدون دیدم»Musicdel | موزیکدل

 


تاریخ ارسال پست: سه شنبه 28 فروردين 1403 ساعت: 7:17
می پسندم نمی پسندم

10 کشور شگفت انگیز برای سرمایه گذاری مطمئن


انتقال سرمایه همواره یکی از محبوب ترین روش های انتقال بوده است. به غیر از افزایش سرمایه اولیه و رشد، بسیاری از افراد ترجیح می دهند در خارج از کشور سرمایه گذاری کنند تا در کشور مورد نظر خود اقامت بگیرند. در پاسخ به این سوال که بهترین کشور برای سرمایه گذاری در کدام کشور است، باید عوامل متعددی را در نظر گرفت. اگر قصد دارید سرمایه خود را به خارج از کشور منتقل کنید، نکاتی وجود دارد که باید بدانید تا از خطرات احتمالی این مسیر جلوگیری کنید و بازده بیشتری دریافت کنید.

کدام کشور برای سرمایه گذاری بهتر است؟

در این مقاله اسامی 10 کشور برتر دنیا از نظر سرمایه گذاری را به شما معرفی می کنیم. توصیه می شود در صورتی که قصد اخذ اقامت دائم کشور مورد نظر خود را از طریق سرمایه گذاری دارید، قبل از انتقال سرمایه مجدداً این موضوع را پیگیری نمایید. زیرا قوانین سرمایه گذاری در کشورهای مختلف مدام در حال تغییر است.

آنها هم کانادایی هستند

کشور شناخته شده کانادا یکی از گزینه های طلایی برای سرمایه گذاری است. مزیت های بی شمار این کشور باعث شده تا افراد زیادی تمایل به انتقال سرمایه خود به این کشور داشته باشند. میزان جرم و جنایت و فساد در کانادا حداقل است. در کانادا حداقل میزان سرمایه گذاری توسط دولت این کشور تعیین می شود. موضوع رشد اقتصادی در کانادا با روند رو به رشدی مواجه است و تاییدی بر سودآوری سرمایه گذاری در این کشور است. کانادا با برداشت تقریباً 24 میلیون دلاری در سال 2017 ثابت کرد که در بین معدود کشورهای جهان قرار دارد. اگر قصد سرمایه گذاری یا مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری را دارید، نگاهی دقیق تر به استان های یوکان، کبک، نوناووت، آلبرتا و انتاریو بیندازید.

ایرلند

اگر به دنبال سرمایه گذاری برای ثبت شرکت یا ایجاد شرکت در خارج از کشور هستید، ایرلند را در نظر بگیرید. اگرچه فرآیند ثبت شرکت سودمند است، اما نیازی به اقامت در ایرلند ندارد. برای ثبت شرکت در این کشور به سرمایه حداقل 2 تا 3 هزار یورو نیاز دارید. مهاجرت و اخذ اقامت ایرلند از طریق سرمایه گذاری مستقیم ساده ترین روش در بین روش های مختلف موجود می باشد.

بهترین سرمایه گذاری در اروپا: انگلستان

بریتانیا با خروج از اتحادیه اروپا و حفظ ثبات اقتصادی خود نشان داد که بدون حضور در این رابطه می توانید یک حرفه موفق داشته باشید. کسب رتبه هفتم در بین 190 کشور برتر جهان از نظر تجارت نشان از سودآوری سرمایه گذاری در این کشور دارد. جالب است بدانید سرمایه گذاری در این کشور علاوه بر اخذ اقامت، امکان همراهی همسر و فرزندان زیر 18 سال را نیز به سرمایه گذار می دهد. شما می توانید با خرید ملک در انگلستان، راه اندازی کسب و کار یا ثبت کسب و کار، سرمایه گذاری سودآور و مطمئنی در انگلستان داشته باشید.

باید بدانید که برای سرمایه گذاری در انگلستان باید بالای 18 سال سن داشته باشید و ثابت کنید که سرمایه متعلق به شما یا شریک زندگی شماست. در زیر 3 نوع سرمایه گذاری مربوط به انگلستان را به شما ارائه می دهیم.

حداقل مبلغ سرمایه گذاری برای اقامت در این کشور 50000 پوند است.

ترکیه

اگر به دنبال یک سرمایه گذاری راحت، آسان و بی دغدغه هستید، ترکیه را انتخاب کنید. ترکیه یکی از امن ترین کشورهای جهان برای سرمایه گذاری است. این کشور یکی از بهترین کشورها برای سرمایه گذاری به خصوص برای داوطلبان ایرانی است. بهترین راه برای سرمایه گذاری در ترکیه خرید ملک است زیرا این روش سرمایه گذاری منجر به اقامت دائم ترکیه می شود. همچنین با خرید ملک امکان اخذ پاسپورت ترکیه وجود دارد. البته در نظر داشته باشید که سرمایه گذاری از طریق خرید سهام، کارآفرینی و ثبت شرکت نیز در این کشور سودآور خواهد بود. افرادی که قصد سرمایه گذاری در این کشور را دارند توجه داشته باشند که باید از قوانین بانکی مختص ترکیه آگاه باشند.

لهستان

لهستان یکی از کشورهایی است که متقاضیان زیادی برای مهاجرت کاری دارد، بنابراین بهترین کشور برای سرمایه گذاری محسوب می شود. اقتصاد پویا و فعال این کشور فرصت های شغلی و تجاری متعددی را برای شهروندان داخلی و خارجی ایجاد کرده و باعث شده است که سرمایه گذاران لهستان را برای تامین سرمایه خود انتخاب کنند. زندگی در لهستان از طریق سرمایه گذاری راهی مناسب برای افراد دارای شرایط مالی مناسب است.

جالب است بدانید لهستان از سرمایه گذاران حمایت بی نظیری می کند و از ایده ها و طرح های خلاقانه آنها استقبال می کند. نکته جالب دیگر در مورد سرمایه گذاری در لهستان این است که هیچ محدودیت سنی برای سرمایه گذاری وجود ندارد.

لیتوانی

اگر تصمیم دارید سرمایه خود را برای ثبت کسب و کار اختصاص دهید، لیتوانی یک گزینه ویژه است. این کشور عضو اتحادیه اروپا با دوری از قوانین سختگیرانه توجه بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است. از مزیت های سرمایه گذاری در لیتوانی می توان به سود سرمایه گذاری در این کشور اشاره کرد. جالب اینجاست که لیتوانی یکی از ارزان ترین کشورها برای سرمایه گذاری است. euromy اگر سرمایه کمی دارید و می خواهید از آن در یک کشور امن استفاده کنید، اخذ اقامت لیتوانی از طریق خرید یک شرکت یک پیشنهاد طلایی برای شماست. 


اسپانیا

داوطلبان گرامی اگر به دنبال سرمایه گذاری در اسپانیا و یا سرمایه گذاری از طریق خرید ملک هستید لحظه ای درنگ نکنید. این کشور به افرادی که حدود 500000 یورو برای خرید ملک خرج می کنند ویزای طلایی می دهد. ویزای اعطایی به سرمایه گذاران در این کشور برای اولین بار حدود یک سال اعتبار دارد، در صورت تایید سرمایه مورد نظر، متقاضی می تواند آن را به مدت دو سال تمدید کند و در نهایت پس از پنج سال اقامت دائم، کشور برنده می شود.

گرجستان

گرجستان یکی از ارزان ترین کشورها برای سرمایه گذاری است. اگر قصد اقامت دائم در این کشور را دارید باید سرمایه اولیه خود را دو برابر کنید زیرا میزان سرمایه اولیه نقش مهمی در اخذ حق اقامت در این کشور دارد. خرید خانه در گرجستان یک فرصت بی نظیر برای کسانی است که به دنبال سرمایه گذاری کم ریسک هستند.

استرالیا

زندگی با سرمایه گذاری در استرالیا برای همه در دسترس است. جالب است که این کشور در سال 2018 در بین 190 کشور از نظر توسعه کسب و کار و کسب و کار در رتبه هجدهم قرار گرفت. به عنوان یک سرمایه گذار می توانید در استرالیا کار کنید و با ثبت کسب و کار، شرکت یا ملک، سود بالایی کسب کنید.

اتریش

اتریش یکی از موفق ترین و محبوب ترین کشورهای قاره اروپا است. سرمایه گذاری در این کشور بسیار سودآور خواهد بود. برای سرمایه گذاری در اتریش بین 3 تا 10 میلیون یورو نیاز دارید. شما می توانید پس از 3 سال تابعیت دریافت کنید، اما برای دریافت تابعیت اتریش به بیش از 10 سال زمان نیاز دارید.

یونان، پرتغال و مجارستان کشورهای بسیار سودآوری برای فرآیند سرمایه گذاری هستند. مهاجرت به اتریش از طریق سرمایه گذاری گزینه مناسبی برای افراد دارای شرایط مالی خوب است.

نتیجه

این مقاله 10 کشور برتر برای سرمایه گذاری را معرفی می کند. کشورهایی در دنیا هستند که از سرمایه گذاران خارجی استقبال می کنند و از آنها حمایت های معنوی و مالی زیادی می کنند. به عنوان یک سرمایه گذار، اولین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که کشوری را انتخاب کنید که امنیت و سلامت سرمایه و بازدهی بالا را تضمین کند. علاوه بر ملاحظات درآمدی، اگر زندگی در کشور مقصد در اولویت است، باید به فکر سرمایه گذاری نیز باشید. این به این دلیل است که برخی از کشورها با وجود سرمایه گذاران، اقامت دائم اعطا نمی کنند.


تاریخ ارسال پست: پنج شنبه 16 فروردين 1403 ساعت: 8:39
می پسندم نمی پسندم

خرید ملک در قبرس شمالی (بهترین قیمت ملک در قبرس)


اگر به محدوده قیمت خرید و فروش ملک در قبرس شمالی علاقه دارید، بهتر است ابتدا انواع ملک و هر آنچه را که باید بدانید در این صفحه بررسی کنید، سپس قیمت هر نوع ملک در قبرس را بررسی کنید. تغییرات اخیر در بازار

نوع مسکن با در نظر گرفتن زمان تحویل ملک

در این بخش به بررسی انواع مسکن در قبرس شمالی از نظر زمان تحویل ملک می پردازیم.

خانه آماده است

اقلام آماده و آماده به مصرف متعلق به شخص یا شرکتی است که آنها را ایجاد کرده است. زمانی که یک ملک آماده از یک شرکت ساختمانی خریداری می کنید، معمولا زمان کافی برای پرداخت اقساط بدون بهره دارید. اما ملکی که از شخصی خریداری شده است فقط به صورت نقدی فروخته می شود.

اقلام را پیش خرید کنید

املاکی که شرکت ساختمانی تصمیم به ساخت دارد و طی برنامه ریزی خود زمان تحویل خود را به صورت دقیق و شفاف اعلام می کند. در صورت عدم تحویل واحد در تاریخ تعیین شده، شرکت جریمه ای از شما دریافت خواهد کرد. (عدم تحویل به موقع در قبرس شمالی دیده نشد. فقط پروژه هایی که زمان ساخت آنها مصادف با همه گیری کرونا بود با چند ماه تاخیر تحویل داده شد در حالی که شرکت ساختمانی خسارت به مالک پرداخت کرد).

از مزیت های پیش خرید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

با قیمت کمتر از قیمت اصلی خرید کنید.

امکان انتخاب مصالح ساختمانی

تغییرات جزئی نقشه

امکان فروش و جابجایی ساختمان حتی قبل از اتمام

تصاویر ارائه شده توسط سازنده به عنوان یک مدل معماری سه بعدی بسیار سازگار با توسعه پروژه است. در بیشتر موارد، دارایی های ایجاد شده در تصاویر سه بعدی بسیار خوب هستند. پس به تصاویر ارائه شده اعتماد کنید.

آیا خرید زمین پیش ساخته بهتر است یا زمین پیش ساخته؟

باید بدانید که اگر نگران مشکلاتی مانند عدم تحویل به موقع یا فروش ملک پیش خرید شده به چند نفر با چنین مشکلاتی هستید، در مورد قبرس شمالی سخت در اشتباهید. قبرس شمالی از سرمایه گذاران و خریداران املاک و مستغلات حمایت می کند.

علاوه بر اعطای امتیازات اسناد عرصه و اشراف، پس از پرداخت 35% ارزش ملک، شناسه ملک به شما داده می شود. اگر در اداره ثبت زمین قبرس شمالی شناسه ملک داشته باشید، هیچ کس نمی تواند ملک شما را بخرد و بفروشد.

همچنین دولت مبلغی معادل ارزش کل پروژه را در بانک سازنده توقیف می کند تا در صورت تاخیر در ساخت و ساز به هر دلیلی از محل مبلغ مقرر خسارت به سرمایه گذار پرداخت شود.

اگر قصد خرید ملک به عنوان سرمایه گذاری یا اقامت دارید، بهتر است زمان را تلف نکنید. فرصت ها همیشه در دسترس نیستند و قوانین املاک و مستغلات و مهاجرت در قبرس شمالی به طور فزاینده ای سخت گیرانه می شوند. با این مزیت بزرگ، قوانین جدید شامل زمان گذشته نمی شود.

انواع ملک مسکونی از نظر ساختمانی و گونه شناسی

در این قسمت به بررسی انواع املاک مسکونی بر اساس ساخت و نوع در قبرس شمالی می پردازیم.

آپارتمان در یک ساختمان

این نوع املاک معمولاً قیمت کمتری نسبت به سایر انواع املاک دارد. آنها فاقد امکانات رفاهی هستند و معمولاً محدود به پارکینگ سرپوشیده، پنل خورشیدی و سیستم اینترکام هستند. البته آپارتمان هایی با استخر نیز وجود دارد. محل قرارگیری آنها معمولا در مرکز شهر است و برای کارمندانی که ماشین یا شاگردان خود را ندارند گزینه بسیار مناسبی است.

یک شهرک مسکونی با چندین برج با امکانات هتل

این مقررات از نظر قیمت، نصب و شرایط پرداخت مورد توجه بسیاری از خریداران است. مجموعه های بزرگی مانند پروژه سزار بلو، پروژه بزرگ یاقوت کبود و پروژه ونیز نیز نمونه های کوچکی از این ساخت و سازهای عظیم هستند. شرایط بازپرداخت بدون بهره تا 84 ماه در بسیاری از این پروژه ها موجود است و گزینه ای عالی و مقرون به صرفه برای خریداران محسوب می شود.

امکانات این پروژه شامل کلیه امکانات یک هتل 5 ستاره می باشد. از جمله: زمین های ورزشی (گلف، تنیس، و غیره)، سالن های ورزشی مجهز، استخرهای مختلف روباز و سرپوشیده، پارک های آبی، زمین بازی کودکان، مهدکودک ها، سوپرمارکت ها، داروخانه ها، دستگاه های خودپرداز بانک ها، حمام ترکی، سونا، جکوزی و همه چیز. . برای داشتن یک زندگی آرام و شاد به آن نیاز دارید.

یک ساختمان مسکونی دو طبقه

بسیاری از مناطق قبرس شمالی اجازه ساخت بیش از دو طبقه را برای حفظ شخصیت جزیره نمی دهند. Snetpe و اطراف آن؛ در این مناطق، از جمله Yeni Boaz و Otoken و اطراف آنها، ساخت و ساز تنها در 35٪ از زمین مجاز است و مابقی منطقه پارک، استخر، مناطق باربیکیو است. جاده های بهداشت ساختمان هایی مانند کافه ها و ساختمان های دیگر توسط سازندگان مجبور به ساختن هستند.

نکته جالب برای خریداران این است که از آنجایی که اسناد ملکی در قبرس شمالی نجیب هستند، سهم مالکان زمین در این پروژه ها بسیار بالا است.

در قدر السهم تعداد واحدهای مسکونی بر مساحت کل پروژه تقسیم می شود در نتیجه مالکان این مجتمع ها نسبت به پروژه های برج زمینی به مراتب بیشتر از زمین به دست می آورند.

این شهرها معمولاً امکانات رفاهی ایده آلی دارند و معمولاً به ساحل بسیار نزدیک هستند (از آنجایی که مناطق ساحلی مجاز به ساخت بیش از دو طبقه نیستند). امکانات رفاهی از سوپرمارکت تا ایستگاه شارژ خودروهای برقی.

شهرهای قبرس شمالی را مطالعه کنید

برای خرید ملک در قبرس شمالی، باید شهر و تمام مناطق آن را بشناسید. اگرچه در مقاله ای جداگانه در این سایت به بهترین شهرهای این کشور پرداخته ایم، اما در اینجا به طور مختصر به برخی از مناطق آن می پردازیم. در واقع این کشور گوهری پنهان به حساب می آید که به شما پیشنهاد می کنیم هر چه زودتر آن را کشف کنید.

شهر زیبای گیرنه

این شهر زیبا یکی از جواهرات قبرس به شمار می رود و دارای بندری فوق العاده است. می توانید در خیابان های سنگفرش شده آن قدم بزنید، غذاهای محلی بخورید و از این شهر لذت ببرید. گیرنه شهری است که بازدید از آن و کشف زیبایی خیره کننده سواحل گیرنه را به همه مسافران توصیه می کنیم. چه آرامش را ترجیح دهید و چه ماجراجویی، از این سواحل لذت خواهید برد. دانشجویان، گردشگران و به طور کلی مسافرانی که علاقه مند به زندگی در مکانی بسیار زیبا و آرام هستند، گیرنه برای آنها مناسب است. این مکان زیبا به یکی از جاذبه های گردشگری قبرس شمالی تبدیل شده است.

شهر تاریخی فاماگوستا

شهر فاماگوستا که به خاطر تاریخ غنی خود مشهور است، دیوارهای باستانی شگفت انگیزی دارد. دوستان عزیز می توانید از مکان های تاریخی این شهر بندری فوق العاده دیدن کنید. تلفیق بافت سنتی و مدرن در این شهر بر جذابیت آن افزوده است.

شهر جذاب نیکوزیا (Lefkosha)

نیکوزیا پایتخت قبرس شمالی است و ترکیبی جالب از تاریخ و مدرنیته را ارائه می دهد. این شهر فضای بی نظیری دارد و مغازه ها و رستوران های محلی زیادی را خواهید دید. در نیکوزیا سوغاتی های منحصر به فرد بخرید، از زیبایی موزه زنده آن لذت ببرید و مطمئن شوید که تمام نیازهای خود را برآورده می کنید.

بندر اصلی شهر

اسکالا یکی از بزرگترین شهرهای قبرس شمالی است. این شهر به خاطر سواحل طلایی اش معروف است. شهر زیبای اسکل یکی از خوش آب و هواترین مناطق این کشور است. ساخت و سازهای زیادی در این مناطق از شهر که کنار دریا هستند انجام شده و مناسب ترین منطقه برای سرمایه گذاری محسوب می شود. به طور کلی شهرهای این کشور به دلیل داشتن امکانات مناسب برای گردشگری و تفریح ​​بسیار جذاب هستند.

شهر میوه تای گوزل

از آنجایی که مرکبات کشت شده در گوزل یورت از شهرت جهانی برخوردار است، بزرگترین و مهم ترین تولیدکننده محصولات کشاورزی به ویژه میوه ها در قبرس شمالی محسوب می شود. به طور کلی هر یک از شهرهای قبرس شمالی اهمیت خاصی دارند، بهتر است این شهرها را از نزدیک بررسی کنید تا زیبایی آنها را بهتر درک کنید و در هنگام خرید محصولات ملکی مناسب ترین انتخاب را داشته باشید. البته همانطور که در این مقاله اشاره کردیم، می توانید ملک مورد نظر خود را به صورت آنلاین در قبرس شمالی خریداری کنید و مشاوران معتبر این مناطق را به شما نشان دهند.

شهر لفکا (بهشت پنهان)

از آنجایی که دریاچه بزرگی در این شهر وجود دارد، کشاورزی در آن بسیار موفق شده است. اگر در شهر لفکا قدم بزنید، ماشین های کشاورزی مانند تراکتور را خواهید دید. از این رو سیمای این شهر وجهه روستایی پیدا کرد. اگر به این شهر رفتید غذاهای خوشمزه ترکی آن را از دست ندهید زیرا معروف و خوشمزه است. همچنین دارای جاذبه های تاریخی و گردشگری فراوانی است که در این میان کاخ لوونی یکی از آنهاست که گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است.

مزایای مهم خرید ملک در قبرس شمالی

قبرس جزیره ای با مرز آبی با کشورهایی مانند یونان، اسرائیل، ترکیه و مصر است و همین موقعیت باعث رونق بنادر تجاری در قبرس شد. قبرس شمالی کشوری مستقل از قبرس جنوبی است و در استفاده از برخی فناوری های مدرن بسیار جلوتر از قبرس جنوبی و سایر کشورهای اروپایی است.

به عنوان مثال، در صنعت دوستدار محیط زیست: تولید خودروهای الکتریکی مشابه تسلا (Gunsel) و ساخت خانه هایی با چاپگرهای سه بعدی. یا در پزشکی: فناوری مدرن IVF که گردشگران پزشکی را از سراسر جهان به قبرس شمالی جذب می کند.

در سال های اخیر، مهم ترین موضوعی که توجه قدرت های جهانی و سرمایه گذاران خارجی را به جزیره قبرس جلب کرده است، کشف ذخایر گاز طبیعی فراوان در جنوب شرقی جزیره قبرس است. بر اساس توافق دو کشور قبرس شمالی و قبرس جنوبی به زودی استخراج منابع مطابق با همان منافع صورت خواهد گرفت.

میانگین دما در تابستان 30 درجه و در زمستان 18 درجه است. خورشید همیشه در جزیره قبرس به دلیل هوای پاک و کمبود موادی که لایه اوزون را از بین می برد وجود دارد. در مقایسه با کشورهای دیگر مانند استرالیا، اشعه خورشید آسیب کمتری دارد.

هیچ کارخانه و صنعت آلاینده ای در قبرس euromy وجود ندارد و خودروهای بالای 5 سال به دلیل رعایت اصول زیست محیطی اجازه ورود به جزیره را ندارند. جهت اطلاع از قیمت ملک در قبرس شمالی با ما تماس بگیرید.



جاذبه های طبیعی قبرس

تمیزترین دریا و ساحل: طبق گزارش کمیسیون اروپا و آژانس محیط زیست اروپا (EEA)، قبرس 99.1 درصد از بالاترین کیفیت دریا و سواحل را در اتحادیه اروپا دارد.

محیط زیست خراب نشده است: دلفین ها، لاک پشت ها و فلامینگوهای مهاجر، شتر و بز کوهی از جانوران و گونه های بومی منطقه هستند. گونه های کمیاب قارچ و سبزیجات خوراکی و گل های تزئینی بخشی از چشم انداز زیبای جزیره هستند.

آثار تاریخی و فرهنگی

بر اساس اساطیر یونان باستان، جزیره قبرس زادگاه آفرودیت، الهه عشق بوده است. معابد یونانی (مانند بلاپایس در گیرنه) و شهرهای رومی (مانند سالامیس در فاماگوستا) زیبا هستند. کاخ وونی در لفکه نیز کاخی است که در زمان حکومت ایران در این جزیره ساخته شده است. علاوه بر این، قلعه های صلیبی زیادی در این کشور وجود دارد، مانند کلیسای قلعه St. هیلاریون گیرنه و بوفانتو.

علاوه بر آثار تاریخی، می توان از فرهنگ غنی مردم قبرس نیز صحبت کرد که تلفیقی از فرهنگ یونانی، ترکی و انگلیسی است که گردشگران و مهاجران زیادی را از سراسر جهان به این کشور زیبا می کشاند.

غذاهای ارگانیک و سالم مدیترانه ای قبرسی که با مواد محلی و بدون مواد افزودنی تهیه می شود دلیلی بر سلامت عمومی و طول عمر ساکنان قبرس است.


تاریخ ارسال پست: جمعه 25 اسفند 1402 ساعت: 10:8
می پسندم نمی پسندم

آهنگ جدید محمد لطفی به نام «یه نفر عاشق تو باشه منم آره منم»

متن آهنگ یه نفر عاشق تو باشه منم آره منم محمد لطفی

روبــــــــروم باشــــــــی???? و بهت زُل بــــــزنم

بپیچه عطر تـــــو ????بازم به تــــــــنم

یه نـــــــــفر ????عاشـــــــقِ تو باشه مـــــــــنم???? آره منم

 آهنگ جدید محمد لطفی به نام «یه نفر عاشق تو باشه منم آره منم»


تاریخ ارسال پست: دو شنبه 14 اسفند 1402 ساعت: 13:55
می پسندم نمی پسندم

آهنگ جدید امید حاجیلی به نام «پیرهن ابرارو پاره کردی»

متن آهنگ امید حاجیلی پیرهن ابرارو پاره کردی

دروغ میگه هر کی میگه که عاشقی کار دله
تقصیر دل نیست بخدا چشمای تو خوشگله
راضی نشو تو دریای گریه ها باز گم بشم
وقتی که یه خنده ی تو برای من ساحله
وقتی که یه خنده ی تو برای من ساحله
دوستت دارم رو تو به من کی میگی؟گمون کنم وقت گل نی میگی
دوستت دارم رو تو به من کی میگی؟گمون کنم وقت گل نی میگی
دوستت دارم رو تو به من کی میگی؟گمون کنم وقت گل نی میگی
دوستت دارم رو تو به من کی میگی؟گمون کنم وقت گل نی میگی
(این دفتر خاطره های منه که دست غم داره ورق میزنه
دلت میاد وایسی تماشا کنی که اینجوری قلب منو بشکنه که اینجوری قلب منو بشکنه)
(این دفتر خاطره های منه که دست غم داره ورق میزنه
دلت میاد وایسی تماشا کنی که اینجوری قلب منو بشکنهکه اینجوری قلب منو بشکنه)
دوست دارم رو تو به من کی میگی؟گمون کنم وقت گل نی میگی
دوست دارم رو تو به من کی میگی؟گمون کنم وقت گل نی میگی
دوست دارم رو تو به من کی میگی؟گمون کنم وقت گل نی میگی
دوست دارم رو تو به من کی میگی؟گمون کنم وقت گل نی میگی
پیراهن ابرارو پاره کردی
آسمونو پر از ستاره کردی
خنده روی لبای گل نشوندی
چرا دیگه چرا دیگه دل منو سوزوندی؟
چرا دیگه چرا دیگه دل منو شکوندی؟
دوستت دارم رو تو به من کی میگی؟گمون کنم وقت گل نی میگی
دوست دارم رو تو به من کی میگی؟گمون کنم وقت گل نی میگی
دوست دارم رو تو به من کی میگی؟گمون کنم وقت گل نی میگی
دوست دارم رو تو به من کی میگی؟گمون کنم وقت گل نی میگی

 

آهنگ جدید امید حاجیلی به نام «پیرهن ابرارو پاره کردی»


تاریخ ارسال پست: پنج شنبه 5 بهمن 1402 ساعت: 5:21
می پسندم نمی پسندم

معرفی روش ذخیره اطلاعات در اکتیودایرکتوری | ساختار ذخیره اطلاعات

اطلاعات چگونه در اکتیودایرکتوری ذخیره می شوند؟ در قسمت دامین کنترلر چیست؟ به شما گفتم که اکتیودایرکتوری چگونه بوسیله دامین کنترلر مدیریت میشود . در مقاله دومین ویندوزی چیست؟ کاملا این موضوع را درک کردید که اکتیودایرکتوری یک پایگاه داده مرکزی است که در آن اشیاء مختلفی از جمله حسابهای کاربری و همچنین کامپیوتری ذخیره می شوند . در ادامه به شما میگویم که اکتیودایرکتوری چگونه ساختارمند میشود.اگر شما تا به حال از پایگاه داده هایی مانند مایکروسافت اکسس و یا SQL سرور استفاده کرده باشید و در درون آنها را نگاهی کرده باشید با نحوه ذخیره سازی اطلاعات در پایگاه های داده تا حدودی آشنایی دارید . البته همیشه به خاطر داشته باشید که شما به هیچ عنوان نمیتوانید به شکلی که در سایر پایگاه های داده به داده ها دسترسی دارید در پایگاه داده اکتیودایرکتوری نیز به داده ها دسترسی داشته باشید و هیچ ابزاری در ابزارهای مدیریتی ویندوز نیز این اجازه را به شما نخواهد داد که درون اکتیودایرکتوری را مشاهده کنید . در خصوص مفاهیم اولیه شبکه و دامین و کلاینت می توانید به دوره آموزش نتورک پلاس مراجعه کنید.

 

اما به جای این ابزاهای مایکروسافت برای شما امکاناتی ایجاد کرده است که بتوانید در قسمت های معینی از این پایگاه داده تغییراتی ایجاد کنید و به آن داده اضافه و یا کم کنید . به عنوان کاربری که به تازگی شروع به کار با اکتیودایرکتوری کرده است اولین کنسولی که شما با آن مواجه خواهید شد کنسول Active Directory Users and Computers است . شما در ویندوز سرور 2003 میتوانید از طریق وارد شدن به منوی استارت و قسمت All Programs و Administrative Tools میتوانید به کنسول Active Directory Users and Computers دست پیدا کنید . کنسول به خودی خود همانند شکل الف است .

 

 

اطلاعات در اکتیودایرکتوری 1

 

    شکل الف : کنسول Active Directory Users and Computers مهمترین کنسول مدیریتی در اکتیودایرکتوری برای ایجاد اشیاء میباشد

 

در مورد فرآیند ایجاد و اعمال تغییرات بر روی اشیاء در اکتیودایرکتوری بعدا بصورت مفصل صحبت خواهیم کرد ، در اینجا هدف صرفا معرفی و آشنایی اولیه با ساختار اکتیودایرکتوری بود . اگر به شکل الف دقت کرده باشید تعدادی Container را مشاهده خواهید کرد که هرکدام به نوعی از اشیاء اشاره میکنند . هر شیئی که در اکتیودایرکتوری ساخته می شود به یک تیپ شیئ یا بهتر بگوییم Object Type مرتبط میشود که در این ساختار به آنها کلاس شیء یا Object Class هم گفته می شود . آموزش لینوکس ، همچنین هر شیء برای خود یک سری خواص یا Attribute دارد که به آن مرتبط شده اند که این خواص بسته به نوع اشیاء متفاوت هستند. برای مثال Container ای که به نام Users در شکل ب مشاهده میکنید برای نگهداری اشیاء پیشفرض اکتیودایرکتوری که از نوع حسابهای کاربری هستند استفاده و طبقه بندی می شود . اگر بر روی هر کدام از این حسابهای کاربری راست کلیک کرده و گزینه Properties را بزنیم میتوانیم قسمت های مختلف تنظیمات مربوط به کاربران را مشابه شکل ج مشاده کنیم .

اطلاعات در اکتیودایرکتوری 2

 

    شکل ب : Container ای به نام Users مسئول نگهداری و طبقه بندی اشیاء از نوع حسابهای کاربری در اکتیودایرکتوری است.

 

 

اطلاعات در اکتیودایرکتوری 3

 

    شکل ج : بعد از اینکه بر روی یک شیئ در این ساختار راست کلیک کردید و گزینه Properties را کلیک کردید میتوانید مشخصات آن حساب کاربری یا شیء را مطابق شکل ج مشاهده کنید .

 

اگر به شکل ج نگاه کنید ، مشاهده خواهید کرد که فیلد هایی مختلفی از اطلاعات مختلف و متونعی در اینجا مانند نام ، نام خانوادگی ، شمارن تلفن و غیره وجود دارد . هر کدام از این فیلد ها به یک مشخصه خاص که به یک شیء اشاره میکند مربوط میشود . در این شکل شاید برای شما اهمین این فیلدها چندا نقابل لمس نباشد اما زمانی که در یک شبکه واقعی مشغول به کار میشوید خواهید دید که کاربردی اینها چیست . آموزش اکتیودایرکتوری ، نرم افزارهای مختلفی هستند که میتوانند اطلاعات را از اکتیودایرکتوری بخوانند و آنها را تغییر دهند ، مثلا نرم افزار Exchange Server که ایمل سرور شرکت مایکروسافت است ، یک لیست از افراد را برای ساختن ایمیل ایجاد میکند و کلیه کاربران خود را از طریق سرویس اکتیودایرکتوری بدست میاورد . این لیستی که برای ساختن ایمیل ها استفاده میشود بعد ها برای شناسایی افراد در سیستم ایمیل نیز بکار خواهد رفت . در شکل د من برای شما اسم Hershey را در لیست آدرس های نرم افزار Outlook که به اکسچنج سرور متصل شده است را جستجو کرده ام .

 

( بین خودمون بمونه اسم گربم بوده :D ) بعد از جستجو نرم افزار Outlook نام این فرد را برای من پیدا کرده و به من مشخصات آنرا نمایش میدهد . شاید همیشه مثل نمونه بالا یک نتیجه نمایش داده نشود و چند نمونه مشابه در این لیست وجود داشته باشد . اگر به نتیجه ارائه شده توسط Outlook دفت کنید میبینید که اطلاعاتی از جمله عنوان ، شماره تلفن و محل کار این فرد رو میتوانید مشاهده کنید . تمامی این اطلاعات از اکتیودایرکتوری توسط سرویس Exchange Server دریافت شده است .

 

 

اطلاعات در اکتیودایرکتوری 4

 

    شکل د : نمایش نتایج جستجوی افراد در لیست Outlook متصل شده با Exchange Server

 

اگر میخواهید اطلاعات بیشتری در خصوص این کاربر بدست بیاورید براحتی بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Properties را بزنید . با اینکار شکلی مشابه شکل ه مشاهده خواهید کرد . به خاطر داشته باشید کهاین کنسول ها صرفا برای نشان دادن اطلاعات هستند و جنبه مدیریتی ندارند . این در حقیقت لیستی از داده ها است که هر کاربر در شبکه میتواند به آن دسترسی داشته باشد و اطلاعاتی در خصوص سایر کارکنان شبکه را بدست بیاورد .

 

 

اطلاعات در اکتیودایرکتوری 5

 

    شکل ه : شما میتوانید اطلاعات مربوط به هر کاربر را بصورت مستقیم توسط Outlook از اکتیودایرکتوری دریافت کنید.

 

البته این مواردی که در بالا به شما نمایش دادم و به این راحتی انجام شد به خاطر این است که نرم افزارهای Outlook و Exchange Server هر دو ساخته شرکت مایکروسافت هستند و تمامی محصولات مایکروسافت با همدیگر بصورت یکپارچه توانایی کار کردن دارند ، همین کارهایی که در بالا انجام دادیم اگر بخواهیم توسط سیستم عامل و یا نرم افزارهای دیگر انجام بدهیم به این سادگی ها نخواهد بود . یک مسئله ای که کاربران به آن چندان دقت نمیکنند این است که هر کاربری در ساختار اکتیودایرکتوری با داشتن سطح دسترسی های معین میتواند این اطلاعات را براحتی از اکتیودایرکتوری دریافت کند . یادگیری مفاهیم اکتیودایرکتوری در دوره آموزش MCSA بصورت کامل انجام می شود.

 

اما یادتان باشد که نرم افزارهای بسیار زیادی وجود دارند که میتوانند به راحتی با اکتیودایرکتوری ارتباط برقرار کنند ، برخی از این نرم افزارهای حتی میتوانند برخی از قسمت های اکتیودایرکتوری را در خود ذخیره کنند. دلیل اینکه شما میتوانید با نرم افزارهایی غیر از آنچه که مایکروسافت تولید کرده است از اطلاعات اکتیودایرکتوری استفاده کنید این است که ساختار اکتیودایرکتوری نیز بر اساس یک استاندارد بین المللی شناخته شده ایجاد شده است .

 

اکتیودایرکتوری بر اساس استاندارد X.500 ایجاد شده است . استاندارد X.500 در حقیقت یک استاندارد شناخت هشده برای ایجاد سرویس های دایرکتوری یا Directory Services است . مایکروسافت تنها شرکتی نیست که محصولات خود را بر اساس این استاندارد ساخته است . ناول هم تمامی Directory Service های خود را بر اساس این استاندارد ایجاد کرده است .

 

همچنین استانداردهایی برای برقراری ارتباط با Directory Service ها وجود دارند . در اکتیودایرکتوری ما از یک پروتکل به نام Lightweight Directory Access Protocol یا به اختصار LDAP استفاده میکنیم . پروتکل LDAP بر روی پروتکل دیگری که میشناسید و TCP IP نام دارد فعالیت میکند .

 

نکته ای که باید در مورد پروتکل LDAP بدانید این است که به نظر من نباید اسم آنرا Lightweight میگذاشتند ، Lightweight به معنای سبک است اما به نظر من که این پروتکل اصلا سبک نیست و حتی میتوان گفت کمی هم سنگین است . البته این نسخه جدید از این پروتکل به روز رسانی شده پروتکل قبلی که DAP بود است و نسبت به قبلی شاید بتواند گفت سبکتر شده است.

 

در مورد پروتکل LDAP کتابهای زیادی نوشته شده است که میتوانید برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر به آنها مراجعه کنید اما در اینجا جای بحث بیشتری در این خصوص نداریم و صرفا به یک اشاره کفایت میکنیم . نکته ای که من باید در اینجا به آن اشاره کنم این است که هر شیء در اکتیودایرکتوری دارای یک اسم متمایز یا باصطلاح Distinguished Name است که به DN هم معروف است .

 

این ساختار نامگذاری بر اساس محل قرارگیری اشیاء در اکتیودایرکتوری طراحی و ایجاد میشود . پارامترهای زیادی در استفاده از Distinguished Name ها وجود دارد که مهمترین آنها Common Name یا CN و همچنین Domain Name یا DN میباشند .برای مثال فرض کنید در دامین Itpro.ir شما کاربری به نام m.nasiri ایجاد کرده اید ، این حساب کاربردی در Container ای به نام users قرار گرفته است ، در این مورد Distinguished Name به شکل زیر میشود :


تاریخ ارسال پست: یک شنبه 17 دی 1402 ساعت: 7:5
می پسندم نمی پسندم

آهنگ قدیمی محمد لطفی به نام «آخرین قرار»

متن آهنگ محمد لطفی آخرین قرار

وقتی دل کندم گریه میکردم به حال آیندم گریه میکردم
وقتی می گفتی که بر نمیگردی پشت لبخندم گریه میکردم
دلم میخواد که برگردی بگی بی تو دیگه طاقت نمیارم
منم دلتنگتم اونقد که عکساتو یه شب تنها نمیذارم
فراموشم نکن وقتی تموم زندگیمو پای تو دادم
از اون چیزایی که یادت نمونده من یه دنیا خاطره دارم
جلوى آینه با خودم غریبه ام تو نمیدونی سرم چی اومده !♫!
خیلی آرومم و بدجوری دلم واسه دیوونگیام تنگ شده

گم شدم تو کوچه های که هنوز یاد شونه های بیقرارمون
حال روزمو بد روبه راه نیست
مثل حال آخرین قرارمون
دلم میخواد که برگردی بگی بی تو دیگه طاقت نمیارم
منم دلتنگتم اونقد که عکساتو یه شب تنها نمیذارم
فراموشم نکن وقتی تموم زندگیمو پای تو دادم
از اون چیزایی که یادت نمونده من یه دنیا خاطره دارم
دلم میخواد که برگردی بگی بی تو دیگه طاقت نمیارم
منم دلتنگتم اونقد که عکساتو یه شب تنها نمیذارم

 

آهنگ قدیمی محمد لطفی به نام «آخرین قرار»

 


تاریخ ارسال پست: یک شنبه 26 آذر 1402 ساعت: 6:22
می پسندم نمی پسندم

آهنگ جدید نیواد به نام «یه لحظه به یادم میای ولی یه لحظه از یادم نمیری»

متن آهنگ نیواد یه لحظه

یه لحظه به یادم میای ولی یه لحظه از یادم نمیری

تا شدی دلیل تنهاییام چرا انقد ازم فاصله میگیری

مگه خودت نگفتی همونم همون که دنبالش میگشتی

چرا الان واست غریبم بگو چطور تونستی چرا ازم گذاشتیMusicdel | موزیکدل

تو همه من بودی بودی ولی کم بودی

عشقو تو به باد دادی تو پاره ی تنم بودی

من چیزی نمیخوام جز بغل تو

با صدای گرفتت اول صبح

بگی تو گوش من حرفای قبلا تو

دوری ولی هنوز داری رو من اثرتو

بد کردی به خودت و قلبت

فرق کردی با خودت و قبلت

دیگه هیشکی برات من نمیشه

من من با من تو غریبست

دیگه بینمون یه دوستی سادست

دل تو سنگه دل من از شیشه

تو همه من بودی بودی ولی کم بودی

عشقتو به باد دادی تو پاره ی تنم بودی

  آهنگ جدید نیواد به نام «یه لحظه به یادم میای ولی یه لحظه از یادم نمیری»

 


تاریخ ارسال پست: پنج شنبه 18 آبان 1402 ساعت: 15:15
می پسندم نمی پسندم

آموزش پادکست با کامپیوتر + آموزش استفاده از نرم افزارهای عالی



برای ساخت بهترین پادکست با دوره تولید پادکست زهرا شیراحمدی ، باید یاد بگیرید که چگونه با کامپیوتر پادکست بسازید. برای ایجاد محتوای پادکست، باید ابزارهای لازم برای ایجاد پادکست را فراهم کنید. قبل از سفارش تولید محتوای پادکست، باید در مورد نکات مربوط به ایجاد پادکست اطلاعات بیشتری کسب کنید. امروزه بسیاری از افراد در حوزه دیجیتال مارکتینگ پادکست را به عنوان بهترین روش تبلیغاتی انتخاب می کنند. پادکست ها فایل های صوتی هستند که می توانید به راحتی آن ها را دانلود و به صورت آنلاین گوش دهید.


تولید محتوای پادکست در قالب های مختلفی ارائه می شود. بسیاری از پادکست ها محاوره ای هستند و بر یک موضوع خاص تمرکز دارند. بسیاری از سازمان ها، شرکت ها و افراد از پادکست ها برای افزایش آگاهی از برند خود استفاده می کنند. پادکست یکی از رسانه های موجود است که با حداقل تجهیزات تولید می شود.

ابزارهایی که برای یادگیری نحوه ایجاد پادکست با کامپیوتر نیاز دارید

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه با استفاده از رایانه درست یک پادکست بسازید، باید تمام تجهیزات مورد استفاده برای ایجاد یک پادکست را بدانید. کامپیوتر یکی از مهم ترین وسایلی است که برای ضبط پادکست ها استفاده می شود. برای تبدیل فایل های ضبط شده به انواع فایل های صوتی باید از کامپیوتر استفاده کنید. میکروفون ابزار دیگری است که برای تولید پادکست استفاده می شود. برای ضبط صدا با میکروفون، میکروفون ها باید کیفیت خوبی داشته باشند. می توانید میکروفون ها را مستقیماً از طریق USB به رابط کامپیوتر متصل کنید.

Top Filter دستگاه دیگری است که برای ساخت پادکست برای آیتم ساز رادیو با رایانه استفاده می شود. این دستگاه بسیار کوچک است و معمولا از فلز یا نایلون ساخته می شود. این دستگاه می تواند نویز را حذف کرده و صدای خش خش را از بین ببرد. یکی دیگر از تجهیزاتی که برای ساخت پادکست با کامپیوتر استفاده می شود هدفون است. برای تست صدا می توانید از هدفون استفاده کنید. نرم افزار ویرایش صدا ابزار دیگری است که برای طراحی پادکست با کامپیوتر استفاده می شود. باید پادکست را با نرم افزار ضبط صدا ویرایش کنید. نمونه های زیادی از نرم افزارهای ویرایش صدا وجود دارد که هر کدام دارای قابلیت های متفاوتی هستند.


نکاتی برای ایجاد پادکست آنلاین

برای دریافت تمام نکات در مورد نحوه ساخت پادکست با رایانه، باید نحوه ساخت پادکست را بررسی کنید. ضبط با استفاده از دستگاه های مختلفی که ذکر کردیم انجام می شود. مراحل کلی ایجاد یک پادکست عبارتند از:

1. انتخاب موضوع مناسب

یکی از مهم ترین مراحل ایجاد پادکست در لپ تاپ، شفاف سازی موضوع و اهداف شماست. موضوعی که برای پادکست خود انتخاب می کنید باید با مهارت ها و علایق شما مطابقت داشته باشد. شما باید هدف خود را از ایجاد پادکست بدانید. پادکست ها با استفاده از تجهیزات ویژه تولید می شوند. شما می توانید به دلایل مختلفی مانند ارتباط با مخاطبان خود، تبلیغ یک برند و غیره پادکست ایجاد کنید. در نظر گرفتن نحوه به اشتراک گذاری اطلاعات در مورد هر موضوع بسیار مهم است.

2. روی پادکست های مشابه تمرکز کنید

نکته دیگر برای پادکست با کامپیوتر، توجه به سایر پادکست های مرتبط با موضوع است. شما باید هر یک از پادکست های موفق مرتبط با موضوع انتخابی خود را بررسی کنید. به قسمت های مختلف پادکست گوش دهید و نظرات پادکست را بخوانید. بسیار مهم است که بدانیم میانگین هر قسمت از پادکست چقدر است. درباره نوع محتوایی که می خواهید تولید کنید بیشتر بدانید. در این صورت شما با دانش کافی پادکست تولید می کنید و جلوه ای منحصر به فرد از پادکست برای جذب مخاطب می گیرید.

3. فرمت مناسب را انتخاب کنید

نکته مهم دیگر در مورد یادگیری نحوه پادکست با کامپیوتر، درست کردن سیستم است. فرمت های زیادی برای تولید پادکست ها استفاده می شود که هر کدام ویژگی های متفاوتی دارند. دارای مصاحبه، داستان، چت، داستان و موارد دیگر. از همه مهمتر سیستمی است که برای تولید پادکست استفاده می شود. اگر می خواهید بهترین قالب را برای پادکست خود انتخاب کنید، ابتدا باید بدانید که پادکست درباره چیست. بسیار مهم است که آیا می خواهید یک پادکست واحد را میزبانی کنید یا چندین هاست را برای آن سازماندهی کنید. اگر اطلاعاتی در مورد فرمت فایل های پادکست ندارید، بهتر است با افراد متخصص و متخصص در این زمینه مشورت کنید. در این صورت دستورالعمل های لازم برای انتخاب محصول را دریافت خواهید کرد.

4. آموزش ساخت پادکست در کامپیوتر و استفاده از عنوان مناسب

نکته مهم دیگر در آموزش پادکست در کامپیوتر استفاده از عنوان مناسب است. پس از انتخاب یک قالب، باید یک نام مناسب برای پادکست خود پیدا کنید. مهم است که نام انتخاب شده ساده و واضح باشد. شما باید کلمات کلیدی لازم را در عنوان ذکر کنید. اگر کلمات کلیدی از نظر سئو در عنوان درج شود، پادکست رتبه خوبی خواهد داشت. ما می خواهیم شما را با اطلاعات بیشتری در مورد چیستی سئو آشنا کنیم.

در واقع، با استفاده از کلمات کلیدی اصلی در عنوان خود، به شنوندگان کمک می کنید تا شما را راحت تر پیدا کنند.

5. استفاده از قاب

نکته دیگر مربوط به ایجاد پادکست با لپ تاپ، استفاده از طرح کلی است. بسته به قالب پادکست، ممکن است لازم باشد چند نمایش بنویسید. اگر پادکست انتخابی حاوی مصاحبه باشد، استفاده از خلاصه به ادامه بحث کمک می کند

6. یک مکان مناسب برای آموزش ساخت پادکست با کامپیوتر ایجاد کنید

یکی دیگر از جنبه های مهم ایجاد پادکست با استفاده از لپ تاپ، ایجاد فضای ضبط مناسب است. تجهیزات ضبط پادکستی که در ابتدا معرفی کردیم باید در یک مکان آرام در خانه رها شوند. اتاق هایی با فرش، پرده و کوسن بهترین مکان برای ضبط صدا شناخته شده اند. بسیار مهم است که کیفیت صدای شما کاهش پیدا نکند. در واقع با استفاده از ابزارهای مختلف مرتبط با کیفیت صدا می توانید پادکست های منحصر به فردی ایجاد کنید.

7. ویرایش صدا

یکی دیگر از مراحل یادگیری ایجاد پادکست با کامپیوتر، ویرایش صدای شما است. با استفاده از مطالبی که در ذهن دارید، ابتدا صدا را ضبط کنید. اینکه بتوانید صدای خود را به راحتی ضبط کنید بسیار مهم است. می توانید با حذف نویز و صداهای غیرضروری، ویرایش پادکست را شروع کنید. با ویرایش قسمت هایی که مربوط به پادکست مورد نظر نیستند می توانید یک پادکست مفید بسازید. شما باید فایل های صوتی خود را در یک شبکه اختصاصی آپلود کنید تا بیشترین بهره را از خدمات میزبانی ببرید.


تاریخ ارسال پست: پنج شنبه 11 آبان 1402 ساعت: 15:40
می پسندم نمی پسندم

10 دلیل ایجاد صدای یخچال چیست؟


خوب حالا می خواهیم بدانیم علت این صداهای مزاحم چیست؟ چون مطمئنا هیچ صدای جدیدی بدون دلیل وجود ندارد. در واقع این صداها به ما می گویند که مشکلی در یخچال وجود دارد که در صورت عدم رفع آن می تواند به مشکل بزرگ تری منجر شود. پس این رای ها را خیلی جدی بگیرید. مشکل را پیدا کنید و آن را حل کنید. اعصاب شما نیز آرام خواهد شد.

ما مدل و مارک یخچال شما را ایرانی یا خارجی نمی دانیم. اما ما سعی کردیم تمام دلایل صدای یخچال را دریابیم و هر کدام را بررسی کنیم. صدای یخچال شما یکی از این دلایل است. ابتدا به بررسی این نوع صداها می پردازیم و سپس به علل ایجاد این صداها می پردازیم. اگر در حال خواندن این مقاله هستید، مشکلی در یخچال خود پیدا کرده اید که می توانید آن را برطرف کنید.

انواع دلایل صدای یخچال

برخی از یخچال و فریزرهای جدید دارای کمپرسورهایی هستند که می توانند دما را بهتر تنظیم کنند. این کمپرسورها انرژی کمتری مصرف می کنند و تقریبا بی صدا هستند. بنابراین اگر کمپرسور به درستی کار کند صدایی که تولید می کند طبیعی است و جای نگرانی نیست.

این مشکل معمولا زمانی رخ می دهد که این صدا بیشتر و بیشتر از حد معمول آزاردهنده شود. خوب، حالا بیایید ببینیم این صداها چه نوع صداهایی هستند. تا بعدا مشکل را حل کنیم.

صدای لرزش یا لرزش یخچال

دلیل ایجاد صدا از یخچال: یخچال با زمین هم سطح نیست.

راه حل: پایه های یخچال را پایین بیاورید. برای اطمینان بهتر است از ابزار اندازه گیری استفاده کنید. همچنین می توانید از یخچال معمولی استفاده کنید.

مطالب مرتبط: 3 دلیل اصلی که یخچال شما یخ می زند

صدای خروج آب از یخچال

علت صدای یخچال: این صدا در اثر ذوب شدن یخی که در دوره یخبندان یا چرخه یخ ایجاد می شود، ایجاد می شود. یخ ذوب شده را در ظرف آبکش ریخته و صدای خش خش به گوش می رسد.

راه حل: این صدا کاملا طبیعی است و جای نگرانی نیست.

صدای جوشیدن یا تکان دادن یخچال

دلیل صدای یخچال: این صدا شبیه به جوشیدن آب احتمالا به دلیل وجود روغن در کمپرسور است. که این روغن به کندانسور و اواپراتور رفت. اگر به تازگی یخچال را جابجا کرده باشید، ممکن است این صدا ایجاد شود.

راه حل: معمولاً با شستشوی گاز، شستن و در نهایت پر کردن مجدد گاز مشکل حل می شود. البته می دانید که به تنهایی نمی توانید از پس آن بر بیایید.

صدای یخچال

علت: نشت گاز یا روغن در کمپرسور یخچال باعث ایجاد این صدا می شود.

راه حل: این صدا طبیعی است و جای نگرانی نیست.

صدای یخچال

مثل شکستن یخ است لوله های داخل یخچال با استفاده از فوم به بدنه متصل می شوند وقتی این لوله ها از بدنه جدا می شوند، این صدا شنیده می شود اگرچه این معمولاً طبیعی است. اما گاهی اوقات شدت نویز افزایش می یابد و می تواند آزار دهنده باشد

راه حل: این معمولا طبیعی است. اما اگر سر و صدا بیش از حد است، باید به دنبال تعمیر کار باشید.

یخچال کلیک می کند

دلیل: اگر یخچال شما از نوع یخ زدایی است. یعنی برف در حال باریدن است اما گاهی این صدا را می شنوید.

راه حل: این صدا طبیعی است و جای نگرانی نیست.

صدای یخچال

علت صدای یخچال: این صدا در اثر افتادن تکه های یخ در مخزن ایجاد می شود.

پاسخ: نگران نباشید؛ این صدا کاملاً عالی است.

صدای کمپرسور یخچال با ماندگاری طولانی

دلیل: کمپرسور در اکثر یخچال ها حتی مدل های جدید و مدرن صدای تقریبا یکنواختی دارد. اما اگر شدت نویز زیاد باشد احتمالا مشکل از کمپرسور است.

راه حل سناپویان. کمپرسور یخچال باید چک شود و مشکل برطرف شود.

بوق یخچال می آید

دلیل: این صدا بیشتر از سایر صداها روی اعصاب اثر می گذارد. اگر علت آن به دلیل باز نشدن طولانی مدت یخچال باشد، ممکن است به یکی از دلایل زیر باشد:

مشکل از لاستیک دور در

گرفتگی دریچه هوا یا فن

معایب صفحات یخچال

اواپراتور یخچال daskarewa

راه حل: اگر مشکل در مدار تبرید است، برای کمک باید با تعمیرکار تماس بگیرید. اما اگر لاستیک یخچال شما شل است یا اواپراتور یخ زده است، ممکن است بتوانید خودتان مشکل را حل کنید.

علت صدای یخچال را بررسی می کنیم

اکنون که انواع صدا را می شناسیم، بیایید ببینیم که دلایل اصلی صدای یخچال چیست.

شکستگی تیغه ها علت صدای یخچال است

در حین حمل یخچال به منزل و یا همزمان در هنگام راه اندازی، ممکن است فن خنک کننده موتور آن ضربه خورده باشد. یا یک جزء در اطراف موتور، مانند یک سیم یا لوله، ممکن است از چرخش آن جلوگیری کند.

در این شرایط زمانی که پروانه با سرعت بالا می چرخد ​​صدای بلند و نامناسبی ایجاد می شود. بنابراین به تیغه و چرخش صحیح نگاه کنید. با این حال، مراقب باشید که برای بررسی روشن بودن یخچال به تیغه آن خیلی نزدیک نشوید!

این کار باعث می شود که از یخچال سر و صدا بیاید زیرا موقعیت آن ناهموار است

شاید این دلیل به نظر شما مضحک باشد. اما همین عامل به ظاهر کوچک می تواند باعث ایجاد صدای یخچال شود. کمپرسور یخچال، موتور آن و سایر اجزای آن اگر روی یک سطح صاف نباشند به درستی کار نمی کنند. بنابراین، می تواند باعث شود که یخچال صدایی غیرعادی تولید کند.

اگر یخچال شما افقی نباشد، احتمالاً صدا به تدریج افزایش می یابد راه حل چیست؟ برای اطمینان از اینکه یخچال به درستی روی زمین و به صورت افقی قرار گرفته است، توصیه می کنیم از یک دستگاه تراز کوچک استفاده کنید و مشکل را بررسی کنید. در ضمن بهتر است از فریزر معمولی با قابلیت کنترل ارتفاع استفاده شود

مبرد مشکل مبرد

توجه کنید که صدای یخچال از کجا بیشتر شنیده می شود. شاید دیگر صدای اطراف یخ ساز را حس نکنید؟ اگر هنگام پر کردن منبع آب یخ ساز صدایی شنیدید، در بیشتر مواقع این امر طبیعی است. پس چه زمانی غیر طبیعی است؟

اگر یخ ساز یخچال شما پس از پر شدن سطل هر چند دقیقه به بوق زدن ادامه می دهد، ممکن است مشکلی وجود داشته باشد. به خاطر داشته باشید که راه اندازی دستگاه یخ بدون منبع آب می تواند در آینده مشکل ساز شود.

تنفس و تاثیر آن بر صدای یخچال

بسته به نوع یخچال، دریچه های متعددی در داخل و خارج وجود دارد. اگر در اطراف یا پشت یخچال از دیوارها یا وسایل دیگر فاصله وجود داشته باشد، جریان هوا ممکن است با آنها برخورد کند و باعث ایجاد صدا شود. همچنین در صورت وجود فن در داخل یخچال، بهتر است محتویات یخچال را دور از آن قرار دهید تا تماس هوا با آنها صدا ایجاد نکند.

کثیف بودن کمپرسور یخچال علت صدای یخچال است. تعمیر یخچال فریزر بوش

یکی دیگر از دلایل ایجاد صدای یخچال می تواند کثیف شدن کمپرسورها و فن ها باشد. به نظر می رسد این نیز عامل مهمی باشد. اما این می تواند دلیل ایجاد صدا در یخچال شما باشد. بنابراین ابتدا فشرده سازی را بررسی کنید. اگر روی آن کثیفی دیدید، آن را با یک برس نرم تمیز کنید. بسیار آسان!

مشکل فن موتور اواپراتور یخچال

یکی دیگر از اجزای مهم یخچال خانگی، موتور فن اواپراتور است. گاهی اوقات این قسمت صدای زیادی در یخچال ایجاد می کند. علاوه بر این ممکن است در عملکرد سایر قسمت های یخچال نیز مشکل ایجاد کند.

اگر این علائم را تجربه کردید، ممکن است مشکل در این قسمت باشد و باید در مورد آن فکر کنید:

شما می توانید علت یخچال را از بالا و نزدیک یخچال بشنوید.

یخ زدن در فریزر و به طور کلی خنک شدن یخچال کمی بیشتر از قبل طول می کشد

خب حالا برای رفع مشکل چه باید کرد؟ برای بررسی صحیح این قسمت باید بدنه محافظ فن فریزر را جدا کرده و پیچ آن را چک کنید.

برای این کار باید فن موتور اواپراتور را از یخ زدگی اضافی پاک کرده و فن را برگردانید. این فن دارای نیروی چرخشی زیادی است، بنابراین اگر در برابر مقاومت می چرخید، ممکن است علت صدای بلند یخچال خود را پیدا کرده باشید.

این مشکل گاهی اوقات با یک روغن کاری حل می شود. اما گاهی اوقات قطعات نیاز به تعویض دارند. اگر توانایی انجام کارهای فنی را ندارید، بهتر است این کار را به تعمیرکار بسپارید و خودتان آن را تعمیر نکنید. (البته شما فکر می کنید که می توانید از پس هر کار فنی بر بیایید!)

خرابی موتور فن کندانسور

اگر یخچال شما در برابر یخ زدگی مقاوم است، دلیل دیگر صدای بلند آن می تواند مشکل موتور فن کندانسور باشد. این موتور در یخچال های مقاوم در برابر سرما یافت می شود. البته مشکل این بیت این است که علائم دیگری نیز وجود دارد که در صورت مشاهده آنها به شما مشکوک می شود. نشانه هایی مانند:

باز کردن مکرر یخچال؛

تجمع آب در کف یخچال،

خنک شدن یخچال را کاهش دهید،

و…

در صورت مشاهده این علائم در یخچال فورا مراقب باشید. ابتدا آن را با گردگیری تمیز کنید. سپس روغن کاری کنید. اگر مشکل در این قسمت از یخچال باشد، پس از آن صدای مزاحم از بین می رود.

 


تاریخ ارسال پست: شنبه 22 مهر 1402 ساعت: 8:31
می پسندم نمی پسندم

معنی کلمه خیار به انگلیسی همراه با ۵ مثال کاربردی

معنی کلمه “خیار” به انگلیسی “cucumber” میشود.

چند مثال با کلمه “cucumber” :جوان ایرانی (irjavan.com)

1. I enjoy eating cucumber slices with hummus as a healthy snack.

(من از خوردن برشته‌های خیار با حمص به عنوان یک میان وعده سالم لذت می‌برم.)

2. Cucumber sandwiches are a classic choice for afternoon tea in England.

(ساندویچ خیار یک انتخاب کلاسیک برای چای بعدازظهر در انگلستان است.)

3. She made a refreshing salad with tomatoes, cucumbers, and lettuce.

(او سالادی تازه کننده با گوجه‌فرنگی، خیار و کاهو درست کرد.)

4. The spa offers cucumber facials to hydrate and refresh the skin.

(سالن زیبایی ماسک خیار را برای نرم کردن و تازه کردن پوست ارائه می‌دهد.)

5. The pickles are made from cucumbers that have been soaked in vinegar and spices.

(ترشی‌ها از خیارهایی ساخته شده‌اند که در سرکه و ادویه‌جات خیس شده‌اند.)

 https://irjavan.com/%d9%85%d8%b9%d9%86%db%8c-%da%a9%d9%84%d9%85%d9%87-%d8%ae%db%8c%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%d9%87-%d8%a7%d9%86%da%af%d9%84%db%8c%d8%b3%db%8c/


تاریخ ارسال پست: دو شنبه 17 مهر 1402 ساعت: 14:38
می پسندم نمی پسندم

بهترین‌ پرینتر‌های چاپ عکس کدامند؟

کدام چاپگر برای چاپ عکس مناسب است؟

عکس‌ها و مشاهده آن‌ها در گوشی‌های هوشمند یا رایانه راهی عالی برای زنده کردن خاطرات خوش گذشته است. اما هیچ چیز بهتر از لمس آن خاطرات با دستان خود نیست. برای تجربه چنین حس شیرینی، به چاپگر عکس رنگی مناسب نیاز دارید. در این مقاله به شما خواهیم گفت که کدام چاپگر برای چاپ عکس مناسب است. با ما همراه باشید تا با بهترین چاپگرهای عکس موجود در بازار در سال 2022 آشنا شوید.

کدام چاپگر برای چاپ عکس بهتر است جوهر افشان یا لیزر؟

مقایسه عملکرد چاپگرهای جوهر افشان و لیزری برای چاپ عکس

عملکرد پرینترهای لیزری و پرینترهای جوهرافشان در چاپ عکس یکی از دغدغه های اصلی خریداران قبل از خرید چاپگر است. اولین و مهمترین سوالی که قبل از خرید چاپگر باید به آن پاسخ دهید این است: آیا به دنبال چاپگر عکس اختصاصی هستید یا دستگاهی می خواهید که همه کاره باشد و به شما امکان چاپ عکس های دیجیتالی خود را بدهد؟

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید پرینتر خانگی

پاسخ روشن به این سوال به شما کمک می کند تا بهترین گزینه ممکن را انتخاب کرده و در هزینه خود صرفه جویی کنید. اما اگر بخواهیم پرینترهای لیزری و پرینترهای جوهرافشان را با یکدیگر مقایسه کنیم، باید بگوییم که چاپگرهای جوهرافشان گزینه های بهتری برای چاپ عکس هستند به شرطی که از جوهر و پودر مناسب برای چاپ عکس ها استفاده شود. اما اگر می خواهید اسناد اداری رنگی را با سرعت و دقت بالا چاپ کنید، توصیه می کنیم از چاپگرهای لیزری رنگی برند اچ پی استفاده کنید.

عکس های چاپ شده توسط پرینترهای جوهرافشان دارای کیفیت بالاتری نسبت به عکس های چاپ شده توسط پرینترهای لیزری هستند که مربوط به جوهر استفاده شده در این دستگاه ها می باشد. خوب، باید بدانید که چاپگرهایی که با کارتریج های رنگدانه کار می کنند نیز بهتر از چاپگرهایی با کارتریج های مبتنی بر جوهر رنگی کار می کنند.

رابطه بین کیفیت تصویر و کاغذ چاپگر. چه کاغذی برای چاپ عکس مناسب است؟

نوع و کیفیت کاغذ استفاده شده در چاپگر بر کیفیت عکس چاپ شده تاثیر زیادی دارد. بسته به نحوه استفاده از عکس ها و انتظارات شما از کیفیت آنها، نوع کاغذی که انتخاب می کنید نیز متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال: اگر می خواهید عکس خود را قاب کنید، استفاده از کاغذ براق گزینه خوبی نخواهد بود. چون عکس براق پشت قاب شیشه ای جلوه خوبی نمی دهد.

بهترین کاغذ برای چاپ عکس

کاغذ فوق گلاسه، پرطرفدار و حرفه ای بهترین کاغذ برای چاپ عکس است و کیفیت تصاویر چاپ شده روی آنها بسیار بالاست. اما اگر به دنبال بهترین کیفیت برای عکس های خود نیستید، کاغذ گلاسه استاندارد بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

بهترین چاپگرهای عکس خانگی و حرفه ای کدامند؟

اچ پی و کانن دو نمونه از بهترین برندهای تولید کننده چاپگر در جهان هستند که محصولاتی با کیفیت بالا به بازارهای جهانی ارائه می دهند. در میان محصولات مختلف این دو شرکت معروف، چند نمونه از بهترین چاپگرهای عکس عبارتند از:

چاپگر جوهرافشان حرفه ای Canon Image PROGRAF PRO-1000

چاپگر Canon imagePROGRAF PRO-1000

Canon imagePROGRAF PRO-1000 در لیست پرینترهای جوهرافشان حرفه ای برای چاپ عکس قرار دارد. کیفیت چاپ این دستگاه 1200*2400 dpi می باشد و از فناوری چاپ FINE Canon بهره می برد. این چاپگر تک کاره مجهز به کارتریج Canon PFI-1000 با ظرفیت 80 میل بوده و قابلیت اتصال به شبکه و وای فای را نیز دارد.

عکس چاپگر عکس HP ENVY 6055

چاپگر عکس جوهرافشان HP ENVY 6055

اگر به دنبال یک چاپگر خوب با قیمت مناسب و کیفیت بالا هستید، چاپگر HP ENVY 6055 انتخاب مناسبی برای شماست. این دستگاه یک چاپگر خانگی است که برای چاپ عکس مناسب است و از پرینترهای جوهرافشان محبوب بازار می باشد. وضوح چاپ رنگی این دستگاه 1200*4800 dpi و چاپ سیاه و سفید نیز 1200*1200 dpi می باشد.

لومیتوسی جوهر افشان All-In-One Canon PIXMA TS8320

چاپگر جوهرافشان همه کاره Canon PIXMA TS8320

چاپگر جوهرافشان همه کاره Canon PIXMA TS8320 یک چاپگر چند منظوره است که به شما امکان چاپ عکس های با کیفیت بالا را می دهد. این دستگاه با یک سینی کاغذ 100 برگ، بارگذاری کاغذ در چاپگر را برای شما آسان می کند.

کنترل پنل لمسی چاپگر چندکاره Canon PIXMA TS8320 علاوه بر کیفیت چاپ بالا، تجربه کاربری بسیار دلپذیری را نیز در اختیار شما قرار می دهد. از دیگر مزایای این چاپگر محبوب می توان به امکان چاپ دوبل و امکان ارسال دستورات از طریق الکسا یا دستیار گوگل اشاره کرد.

محصول HP Color LaserJet Pro M454dw

چاپگر لیزری رنگی HP Color LaserJet Pro M454dw

چاپگر رنگی تک کاره HP Color LaserJet Pro M454dw یکی دیگر از چاپگرهای مناسب برای چاپ عکس است که قابلیت اتصال به وای فای را نیز دارد. سایز چاپ این پرینتر لیزری A4 بوده و قابلیت پرینت دوتایی مهمترین مزیت این دستگاه می باشد.

چاپگر چندکاره لیزری رنگی Canon ImageClass MF445dw

چاپگر لیزری رنگی Canon imageCLASS MF445dw

Canon imageCLASS MF445dw یک چاپگر لیزری چند منظوره است که قابلیت اسکن، فکس، چاپ بی سیم و کپی را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد. ظرفیت سینی کاغذ این دستگاه 250 برگ و ظرفیت چاپ ماهانه 80000 برگ می باشد. اگر به دنبال چاپگر مناسبی برای چاپ عکس هستید که امکان چاپ دو نسخه را به شما می دهد، Canon imageCLASS MF445dw یکی از بهترین گزینه ها برای شماست.

چاپگر چندکاره لیزری رنگی HP Color LaserJet Pro M479fdw

HP Color LaserJet Pro Multifunction M479fdw litaleysisprentari

چاپگر دیگری که برای چاپ عکس ایده آل است، چاپگر HP Color LaserJet Pro Multifunction M479fdw است. این پرینتر لیزری چند کاره دارای سرعت چاپ 27 صفحه در دقیقه بوده و قابلیت چاپ در دو طرف را به شما می دهد. در کنار چاپ دو طرفه، چاپ اتوماتیک از دیگر مزیت های مهم این دستگاه است.

اخرین حرف

در مقاله ای که خواندید، این سوال مطرح شده است که "کدام چاپگر برای چاپ عکس مناسب است؟" ما پاسخ می دهیم و به شما می گوییم که چاپگر جوهر افشان گزینه مناسب تری برای این کار است. چاپگرهای معرفی شده در این مقاله تنها تعدادی از چاپگرهایی هستند که برای چاپ عکس مناسب هستند. اگر به دنبال گزینه های بیشتر برای مقایسه و خرید نهایی هستید به فروشگاه اینترنتی آوای فرهنگ آریا مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مراجعه به مرجع: https://avafarhang.com/which-printer-is-good-for-photo-printing/

 

 


تاریخ ارسال پست: شنبه 15 مهر 1402 ساعت: 9:26
می پسندم نمی پسندم

افزایش فالوور اینستاگرام رایگان مبانی توضیح داده شده است

 

حالا اگر شما پیجی در زمینه افزایش فالوور اینستاگرام داشته باشید، و همین موضوعات تفاوت بین این 2 موضوع را کامل توضیح دهید، و به مفید بودن افزایش فالوور واقعی اشاره داشته باشید، می توانید این خدمات را معرفی و بفروش برسانید. مدتی بود که صفحه کسب و کاری من دیگر موفق به جذب فالوورهای جدید نمی شد. از طرفی هر جا که تعدد مخاطب باشد، بحث تبلیغات نیز داغ خواهد بود. اینستاگرام نیز مثل سایر شبکه های اجتماعی یک محیط تعاملی می باشد و نه صرفا محیطی برای انتشار پست ها . حالا حساب کن که تمام این دایرکت ها داره به کسانی داده میشه که خودشون تو پیج های هدف تو دارن کامنت میزارن و لایک می کنند و … برای همین دلیل هم هست که صفحه های بیزینسی اینستاگرام و کسب و کاری همواره به دنبال راهکارهایی برای بالا بردن تعداد دنبال کننده های خود هستند تا به این وسیله در نهایت بتوانند فروش خود را افزایش دهند و درآمد هایشان را بیشتر کنند. راه حل: تصویر پروفایل، بیوگرافی (Bio)، تصاویر و ویدئوهای منتشر شده باید در نهایت دقت و کیفیت تدوین شود. متوجه خواهید شد که در این پیج ها برای قرار دادن تصاویر سبکی خاص وجود دارد.

این مفهوم نشان دهنده ی همه ی تعداد دفعه هایی است که یک پست بازدید می شود. برای اطلاع دقیق از تعرفه ها و پکیج های موجود می توانید به سایت ها و مراجع موجود نظیر نمادین مراجعه کرده و در مورد تعرفه ها اطلاعات لازم را کسب کنید. در این روش شما می توانید تبلیغاتی را که به وسیله ی سایت و مرجع های مختلف که خدمات اینستاگرام ارائه می دهند، نظیر نمادین خریداری کنید. اما علاوه بر روشهایی که برای افزایش طبیعی و رایگان فالوور اینستاگرام وجود دارد، روشهایی غیر رایگان و البته در برخی موارد خطرناکی نیز برای این مورد وجود دارد. بله. راهکارهای مختلفی در این زمینه وجود دارد که در این مقاله به برخی از مهمترین آنها پرداختیم. عکس پروفایل: معمولا اکانت های جعلی تصویر پروفایل ندارند ولی با اینحال برخی هم از تصاویر تصادفی موجود در اینترنت استفاده می کنند. بله درسته؛ پروفایل شما، در حکم ویترین محل کسبتان خواهد بود. اینستاگرام یکی از قوی ترین و بزرگ ترین موتور جستوجوی جهان است و مانند گوگل یک فضای امن را برای کاربران و کسانی که در ان فعالیت می کنند فراهم کرده است و از بروز هر نوع تقلب در میان افراد و پیج های فعال جلو گیری می کند و شما کماکان هیچ راهی به جز تلاش و تبلیغ برای پیشرفت پیج خود ندارید.

با ما همراه باشید تا با یکی از فوق العاده ترین و در عین حال کارآمدترین روش های این کار یعنی خرید فالوور ایرانی اینستاگرام برای تحول در کسب و کارتان و رونق بخشی به آن آشنا شوید. این مفهوم یعنی تعداد دفعه هایی که یک پست دیده شده است، اما به وسیله ی تعداد کاربران منحصر بفرد. کار ربات ها این است که به جای شما تمام کارهای اینستاگرامی را انجام دهند. برای افزایش فالوور اینستاگرام انجام این کارها از واجبات است و باید رعایت شوند. در این مقاله من سعی دارم تمام راه های افزایش دنبال کننده (فالوور) را برای شما توضیح بدهم. چرا که من سعی دارم این مقاله را هر چند مدت یک بار تکمیل تر کنم و روش های به روزتری را برای شما ارائه بدهم. چرا در این مقاله قصد آموزش آن را دارم؟ دلیل دیگر آموزش افزایش اعتبار پیج شما با بالابردن فالور از طریق فالوور فیک است شاید از نظر خیلی از دوستان اخلاقی نباشد البته من هم تایید نمیکنم اما خب بالاخره این هم یکی از راه ها است و بهتر است که از آن اگاه باشید. چرا زمانی که به این امر آگاه هستیم که افزایش فالوور میتواند باعث جلب اعتماد و اعتبار ما در بین کاربران شود از آن استفاده نکنیم. اگر زمانی صفحهی اینستاگرامتان را فعال کردهاید که از چندی پیشتر سایت تجاریتان مشغول به فعالیت بوده است؛ یکی از راهکارهای افزایش فالوور برای شما، میتواند انتقال مخاطبان سایت به اینستاگرام باشد. یکی دیگر از برنامه های مطرح در زمینه فالوورهای فیک این برنامه است که تقریبا همه امکانات کافه اینستا را دارد.

تمام روش های حرفه ای مانند ربات ها که انواع مختلفی دارند ، برنامه های اندرویدی مانند کافه اینستا، فالوور بگیر اینستاگرام و خیلی های دیگر همگی از این api استفاده می کنند. در این قسمت از مقاله با روش ها، برنامه ها و ابزارهایی آشنا خواهید شد که طبیعتا شما به عنوان یک فرد نمی توانید همزمان از همه آن ها استفاده کنید پس سعی کنید یک یا دو روش را که فکر می کنید بهترین راه افزایش فالوور واقعی است را انتخاب کنید. آیا تفاوت این دو را می دانید؟ سایت های زیادی در ایران اقدام به فروش فالوور اینستاگرام می کنند اما قطعا سایت های قدیمی در این حوزه از اعتبار بالایی برخوردارند. اگر تازه وارد اینستاگرام شده اید ، اگر فالوور ندارید ، ایجاد اعتبار سخت است. خرید فالوور فیک و واقعی اینستاگرام در ربات نکست ممبر از هر نوع خریدی که تا به حال تجربه کرده اید آسان تر و جذاب تر می باشد. در تبلیغات افزایش فالوور اینستاگرام از نوع ایمپرشن، آگهی تبلیغاتی صفحه ی مورد نظر در صفحه های پربازدید به نمایش در می اید و معیار هزینه ها تعداد ایمپرشنی است که فرد درخواست کننده ی تبلیغات به آن نیاز دارد. این معیار از این لحاظ اهمیت دارد که نشان می دهد مخاطبان منحصر بفرد شما چند تا هستند. برای ساخت ربات اینستاگرام میتوانید مقاله مربوطه را مطالعه کرده و از دیگر امکانات ربات که باعث افزایش فالوور واقعی خواهد شد استفاده کنید. یعنی شما می توانید برنامه های زیادی را بر روی این api سوار کنید و از قابلیت های آن به شکل های مختلف استفاده کنید. یعنی وجه اشتراک تمام این ابزار ها قسمتی است که نام کاربری و رمز عبور را توسط api خود اینستاگرام وارد می کنید ( رمز و پسورد شما جایی ذخیره نمی شود و خیالتان تقریبا راحت است).

همانطور که در قبل هم اشاره کردیم برای دیده شدن در اینستاگرام باید تعداد فالوورهای پیجتان را بالا ببرید. خدمات ما با کیفیت میتونه به شما کمک میکنه تعداد فالوورهای ایرانی اینستاگرامتون رو بالا ببرید. به کمک دنبال کننده ها یا همان فالوورها است که یک صفحه می تواند تعداد لایک ها و کامنت های خود را بالا ببرد، بازدیدهای استوری ها، ویدیوها و سایر مواردی از این دست را برای صفحه ی خود افزایش دهد و حتی تعداد دایرکت ها و منشن ها و تگ ها و … همچنین یکی از نکات جالب و بسیار مهم که باید به آن توجه کنید این است که با خرید بسته های مختلف از سایت Hyperfollow ، می توانید تعداد مشخصی فالوور رایگان نیز هدیه بگیرید که این امر نیز باعث شده کاربرانی که مایل به افزایش تعداد پیروان صفحه اینستاگرام خود ، از وب سایت های مختلف به Hyperfolo سر بزنید و از این سایت کمک بگیرید. اگر تصمیم شما برای کسب درآمد از اینستاگرام جدی است توصیه می کنم این مقاله را با حوصله بخوانید و مدام به این صفحه سر بزنید و آپدیت ها و روش های جدیدتر را دنبال کنید. تعداد فالووینگها: هرچه تعداد افرادی که شما دنبال کردهاید بیشتر باشد، محتواهای بیشتری برایتان به نمایش گذاشته میشود. پس از انجام این کار ، مشاهده می کنید که فالوورهای واقعی شما شروع زیاد شدن می کنند و تعامل بیشتری با سایر حساب های اینستاگرامی خواهید داشت.

اگر تصمیم گرفتید تعداد پست های روزانه خود را افزایش دهید این کار را آهسته و در طول زمان انجام دهید. باید تمامی بخشهای پروفایل پیجتان کامل باشد و اطلاعات کاملی را از فعالیتتان در اختیار مخاطبانتان قرار دهید. نتیجتا عکس شما در قسمت عکس های تگ شده آن ها در پروفایل شان قرار می گیرد. در مقاله آموزش نینجا گرام سایت پلاتیوم می توانید قابلیت های این ربات را که توسط برنامه نویسان شرکت پلاتیوم به صورت همیشگی کرک شده را بررسی کنید و در صورت تمایل از فروشگاه پلاتیوم نسخه لایف تایم این ربات را با ارزان ترین قیمت خریداری نمایید. برای بالا بردن تعداد دنبال کننده ها، روش های مختلفی وجود دارند که یکی از بهترین و پربازده ترین انها استفاده از تبلیغات افزایش فالوور اینستاگرام است. یکی از ابزارهای بسیار مفید و کاربردی اینستاگرام، استوری های آن است. این گونه اینستاگرام هم مطمن میشود که این پست برای مخاطب مفید بوده پس آن را به افراد بیشتری نمایش میدهد. اما اگر قصد ایجاد یک صفحه اینستاگرام را دارید و فقط می خواهید با افزایش فالوورهای خود و سپس کسب درآمد با پذیرش سفارشات تبلیغاتی اعتماد بالایی کسب کنید ، روش هایی که ذکر می کنم به هیچ وجه برای شما مفید نخواهد بود. دوست خوبم ایمیل که تو ایران چک نمیشه و … امن ترین و مطمئن ترین شیوه برای انجام این کار استفاده از روش های برقراری تعامل معمولی مثل لایک کردن و کامنت گذاشتن زیر پست های سایر کاربران است، البته اگر خیلی عجله دارید دوست دارید به سرعت فالوورهای بسیار زیادی به دست بیاورید روش خرید فالوور را امتحان کنید.در ادامه با کوک موبایل همراه باشید در مورد این موضوع بیشتر توضیح دهیم. یادمه یکی از دوست هام قصد داشت یک پیج بزنه و از صفر بلاگری رو شروع کنه، ولی بدلیل فکر و خیال های منفی که به سراغش می آمد از انجام دادنش منصرف شد.

اینستاگرام یکی از محبوب ترین برنامه هایی است که در ایران میان دیگر شبکه های اجتماعی توانسته کاربران زیادی را به خود جذب کند. مثلا امروز که در حال نوشتن این مطلب هستم فینال جام آسیا بین پرسپولیس و یک تیم ژاپنی است. چرا که اگر فردای امروز تصمیم گرفتید روزی 5 عدد پست به تعداد پست هایتان اضافه کنید اینستاگرام شما را ممکن است شدوبن کند(به این معنی که به صورت موقت یک الی دو هفته پست های شما کمتر توسط کاربران دیده می شود و هشتگ های شما نیز در جست و جو بالا نمی آیند و احتمالا خود شما هم متوجه این قضیه نشوید.) ؛ حتی ممکن است کاربران شما بخاطر افزایش ناگهانی تعداد پست ها شما را آنفالو کنند. معمولا تبلیغات منشن، ریچ و تبلیغات ایمپرشن هر دو محدودیت حداقل تعداد سفارش دارند. هر دو این روشها دارای مزایا و معایب خود هستند. سپس این کلیپ در صفحه هایی که مرتبط با کسب و کار شما هستند و دارای بازدید بالایی هم هستند، به نمایش درمی آیند. افرادی که در اینستاگرام دارای تیک آبی هستند اغلب افراد مشهور، معروف و نامدار هستند. زمانی که شما پستی را منتشر می کنید، افراد برای شما کامنت میگذارند ولی میدانید که تعداد کامنت بسیار کمتر از تعداد لایک های پست شما است.

در واقع زمانی که می گویند افزایش فالوور از طریق سرور منظور همان برنامه فالور بگیرشان است. به این ترتیب تکنیک هایی که برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام وجود دارد تغییر می کند. فالوور واقعی به این گونه است که اکانت هایی هستند که با نام اشخاص طراحی شدند و بسیار طبیعی هستند. در واقع پست شما باید به صورتی طراحی شود که برای فالوورهای پیج خودتان جذاب باشد. تمامی سفارشات خرید فالوور واقعی ایرانی اینستاگرام ، که شما در سایت دریای فالوور ثبت می نمایید، کاملا با دقت و توجه توسط سرورهای قدرتمند ما در صف انجام قرارمیگیرند و شما میتوانید با خیال راحت به کارهای خودتان برسید. علاوه بر انجام تبلیغات افزایش فالوور اینستاگرام در صفحه های پربازدید مانند اینفلوئنسرها (تبلیغات اینفلوئنسری) یا تبلیغ در پیج سلبریتی ها یا تبلیغات اسپانسرینگ خود اینستاگرام و غیره، روش های تبلیغاتی دیگری هم هستند که شما می توانید برای صفحه خود از آنها استفاده کنید. و اما فالوورهایی که جذب می کنند همان افراد دیگری هستند که باز تعداد زیادی حساب فیک غیر فعال دارند و تنها به قصد جمع آوری سکه و افزایش فالوور آمده اند. اینستاگرام هم مثل هر شرکت دیگری از طریق محصول خود به دنبال درآمدزایی است. شما برای افزایش تعامل پیچ خود باید سعی کنید به طور روزانه استوری های جذابی را در پیچ خود قرار دهید تا دنبال کننده های شما با استوری شما ارتباط برقرار کنند. افزایش فالوور اینستاگرام رایگان: با یک بار خرید می توانید بدون محدودیت از تمام امکانات این نرم افزار استفاده کنید. زیرا این کار باعث کم شدن امتیازها می شود و در نتیجه تعداد سکه ها نیز کاهش پیدا می کند. شما یاد خواهید گرفت که کدام یک از این روش ها نتیجه اش فالوور فیک است. تگهای برند: تگهایی که در آنها از برندهای معروف استفاده شده عموما نام یکی از شرکتهای معروف در دنیا را یدک میکشند.

نینجاگرام : یکی از برترین ربات های این زمینه است. فرض کنید قصد خرید یک ساعت مچی دارید و به همین منظور پیجهایی را که در این زمینه فعالیت دارند، بررسی میکنید. رنگبندی و طراحی خلاقانهی پروفایل اینستاگرام در جذب فالووری که هرلحظه در میان هزاران صفحه در حال گردش است، اثر بسزایی دارد. سعی کنید در وهله اول افرادی که در ایران پروفایل آن ها تیک آبی دارند(افراد مشهور) را فالو بکنید. فالوور فیک به یک حساب اینستاگرامی گفته می شود که هیچ فعالیتی با آن نمی شود. در مطلب بعدی نحوه کار اپلیکیشن IG Cleaner یکی از اپلیکیشن هایی که به شما کمک میکند تا بتوانید به راحتی فالوئرهای غیر فعال را حذف کنید آموزش میدهیم. یکی دیگر از روش های تبلیغات افزایش فالوور اینستاگرام را می توان تبلیغات ساعتی به شمار آورد. در ادامهی این مقاله تلاش میکنیم هشت روش کاربردی را برای افزایش فالوور در اینستاگرام به کاربران ارائه دهیم. اگر استراتژی شما در اینستاگرام جواب نمیدهد و مشارکت کاربران را افزایش نمیدهد، باید یک استراتژی دیگر در پیش بگیرید. اگر با مشکلاتی مواجه شدید یا مایل به خرید فالوورهای بیشتری هستید با ما تماس بگیرید. اگر محصول فیزیکی دارید، از زوایای مختلف آن عکس بگیرید و پست آلبومی درست کنید؛ تا مشتری دید بیشتری نسبت به محصول پیدا کند. پس صفحههای پربازدید که به اصطلاح از فالوور بیشتری برخوردارند، صفحههای پر رونق این پلتفرم به حساب میآیند. بنابراین قابلیت حذف فالوور اینستاگرام بدون نیاز به بلاک کردن در نسخه جدید اپلیکیشن اینستاگرام ارائه شده و به صورتی که شرح دادیم قابل استفاده است. نسخه کرک شده پشتیبانی خاصی ندارد و معمولا زود به زود کرش می کند. به هر حال شما باید تعامل خود در اینستاگرام را بالا برده و ارتباطات و فعالیتتان را زیاد کنید حتی اگر به دنبال گرفتن تیک نباشید .و به بدین صورت در یک زمان به چند هدف مختلف دست پیدا می کنید .

در حقیقت شما باید تلاش کنید، با دنبال کردن صفحات همکاران خود و ایجاد یک ارتباط سازنده و مفید، فالوورهای آنها را نیز جذب صفحهی خودتان بکنید، حتی اگر نیاز باشد بخشی از فالوورهایتان را به صفحهی همکارانتان هدایت کنید و بدین صورت افزایش فالوور اینستاگرام داشته باشید. اگر بتوانید ایدههای جذاب رقبای خود را با خلاقیت خودتان ترکیب کنید، قاعدتاً میتوانید محتواهای نابتر و جذابتری برای مخاطبان خود بسازید و از این طریق فالوورهای بیشتری را به پیج خود جذب کنید. لذا اینستاگرام تصمیم می گیرد تا این پست را که تا این اندازه طرفدار داشته، در قسمت اکسپلور اینستاگرام خود به نمایش بگذارد تا تعداد کاربران بیشتری بتوانند این پست را ببینند و در صورت تمایل به صفحه ی مورد نظر بروند و حتی آن را فالو کنند. اما بهتر است که تنها اشخاص را در این مسیر تشویق کنید که موضوع را در این ایمیل ها درج کنند تا بتوانید با راحتی و اسانی بیشتر عکس های ارسال شده را مرتب کنید. همانطور که از نام این تبلیغات هم مشخص است، بیشتر برای بازدید حال می خواهد بازدید ویدیو باشد یا آی جی تی وی ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. این پیج هایی که گلچین شده اند، معمولا پیج هایی هستند که تعداد فالوور بیشتری دارند.

و مخاطبهای بیشتری به دست آورید. که همه ی این ها هم به صورت دستی و هم به صورت اتوماتیک قابل انجام هستند. ثانیا مگر شما بیکار هستید که کل وقت تان را در طول روز برای انجام این کار ها بزارید؟ با این اوصاف مشخص میشود که جوهرهی اصلی این پلتفرم بر اساس دیده شدن و در معرض دید مخاطب قرار گرفتن و توجه بنیاد نهاده شده است. با توجه به این موضوع باید بدانید که روش های افزایش فالورر چیستند. شاید برایتان سؤال باشد که احترام گذاشتن به قوانین اینستاگرام چه ارتباطی با افزایش فالور دارد؟ در این نوع از تبلیغات خط کش اندازه گیری مشاهده ی کامل ویدیوی مورد نظر است و تعرفه ها و هزینه ها هم با توجه به تعداد ویویی که کلیپ مورد نظر دریافت کرده است، حساب می شوند. داره خیلی جواب میده شما فکر کن دایرکت که 99.9 درصد چک می کنند و نوتیفیکشن داره و … فایده این کار این است که در مواقعی به صورت شانسی این افراد بخاطر اینکه توسط شما تگ شده اند می آیند و پست شما را لایک می کنند (یا خیلی خیلی خوش شانس باشید شما را فالو می کنند) و نتیجتا پست شما توسط هزاران فالو کننده آن شخص مشهور دیده می شود و لایک و بازدید می خورد و تعدادی هم شما را فالو می کنند. خیلی از این ربات ها من قبلا ثبت نام کردم. والا قبلا از یه سایتی به نام های فالوور خرید کردم بعد از یه هفته پیجم مسدود شد.

اد اجباری شامل ویژگی های مانند واقعی بودن فالوورها، پشتیبانی بالقوه فالوورها، امکان تبدیل به مشتریان واقعی، انتخاب فالوورها بر اساس ماهیت و محتوای صفحه، هزینه کمتر نسبت به سایر رقیبان و ریزش بسیار کم فالوورها از اصلی ترین ویژگی هایی است که باید در سایت های فالووریاب مورد توجه قرار گیرد. ریلز اینستاگرامی، به قلمروی جدیدی در بازاریابی اینستاگرامی برندها تبدیل شده است. همین حالا اگر دست به کار شوید و کلمه “ربات اینستاگرام” را در گوگل جست و جو کنید حداقل 20 سایت ارائه دهنده ربات های اینستاگرامی برای شما نمایش داده می شوند. در این تبلیغات کاتالوگ محصولی خاص به نمایش گذاشته میشود. هر کدام از این ربات ها که انتخاب شما باشد باز هم نیاز است از محدودیت های اینستاگرام روز به روز مطلع شوید و فیلترهای مناسبی را در این ربات ها انتخاب کنید. همانطور که مشخص است تعرفه و هزینه ی این دسته از تبلیغات به صورت ساعتی حساب خواهد شد. آن دسته از پروفایلهایی است که علاوه بر آنلاین شده درطول روز، عملیاتی مانند گذاشتن پروفایل، نوشتن متن در بیو خود، داشتن یک نام کاربری متناسب و.. در پایان لازم به ذکر است که بررسی و دیدن برندهای موفق در اینستاگرام در کنار کسب اطلاعات دقیق تر درباره تکنیک های بازاریابی در اینستاگرام می تواند میزان موفقیت شما را به طور چشمگیری افزایش دهد . در کنار فعالیت در این برنامه ها امکان خرید سکه نیز وجود دارد. در این رفت و آمد، امکان استفاده از روشهای پرداخت نوین نیز مانند درگاه پرداخت در اینستاگرام و درگاه پرداخت در سایت وجود دارد، که باعث افزایش فروش کسب و کار شما خواهد شد. یعنی اگر در روز اول سه پست قرار دادید بهتر است که این تعداد را در روز های بعد حفظ کنید.


تاریخ ارسال پست: شنبه 8 مهر 1402 ساعت: 13:2
می پسندم نمی پسندم

آهنگ جدید سامان جلیلی به نام «چی میشه»

متن آهنگ چی میشه سامان جلیلی

چی میشه دستامو بازم بیای بگیری دلت به رحم بیاد و بگی که باز نمیری
باور کنی تمام منو احساسمو نشکنی غرور این قلب حساسمو
نمونی زندگیم بازم میپاشه از هم به سختی میگذرن این روزای پر از غم
به حدی من از این فاصله از اشک میریزم تا اینکه بیای و حالمو بفهمی کم کم
اسم تو هک شده روی بغض شکستم نرو ببین که داره میلرزه قلب و دستم
ببین منم که بی تو از این زمونه خستم همونیم که عمری به پای تو نشستم

https://musicdel.ir/single-tracks/157613/


تاریخ ارسال پست: جمعه 31 شهريور 1402 ساعت: 7:32
می پسندم نمی پسندم

ممکن است این گزارش قطعی پاسخ برای تست بارداری شما باشد؟

 

بنابراین میتونی از بی بی چک یا تست های بارداری و یا حتی آزمایش خون، بنا به صلاحدید پزشکتون کمک بگیرین و ببینین باردار هستید یا نه. همچنین اگر دچار عارضه پزشکی دیگری مثل فشار خون بسیار بالا یا حتی دیابت هستید این میتواند بر رسیدن مواد غذایی و اکسیژن به جنین شما تاثیر بگذارد. ویار داشتن (تمایل به غذا یا میوه خاص) از اوایل بارداری آغاز و تا پایان بارداری طول می کشد و گاهی حتی در برخی از زنان باردار به شکل تنفر از غذا نیز می تواند رخ دهد. زنان باردار اندکی پس از اتصال تخمک بارور شده به پوشش رحم، تولید HCG را آغاز می کنند. زمانیکه یک تخمک لقاح یافته خودش را به پوشش داخلی رحم میرساند ، این هورمون ترشح میشود. علی رغم پنجره باروری و زنده ماندن اسپرم با کیفیت که در بهترین شرایط حدود 6 روز طول میکشد ( البته نه در همه افراد )، اما بیشترین شانس باروری حدود دو روز قبل از تخمک گذاری می باشد که اسپرم تازه و مرغوب در کنار تخمک قرار میگیرد.

پزشک شما با احتیاط تر رفتار می کند بیشتر شما را به مطب فرا می خواند. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا بیشتر با روشهای تشخیص بارداری آشنا شوید. در کنار پیروی از رژیم غذایی سالم و راهکارهایی که در بالا به آنها اشاره شد، شما می توانید با مصرف قرص های مناسب تهوع بارداری را کنترل کنید. به این موضوع توجه داشته باشید که مصرف این قرص ها بدون مشورت با پزشک ممنوع است. شما می توانید جهت خرید قرص ضد تهوع از طریق وب سایت داروخانه آنلاین اقدام نمایید. لاغری سریع و بدون بازگشت پس از زایمان، دانستن نکات مهم بارداری و یادگیری چگونگی مراقبتهای لازم، برای هر مادری از ضروریات به حساب میآید که معمولاً از طریق مطالعه و مراجعه به متخصص زنان و زایمان انجام میپذیرد. با انجام چه کارهایی میتوانیم از وقوع خطرات بارداری پیشگیری کنیم؟ در شرایط خاص برای برخی از خانمها شرایط ازدواج در سنین بالا مهیا میشود که گاه انکارناپذیر است که با خطراتی به نسبت بیشتر از سایرین مواجه میشوند.باید بدانیم تغییر در طبیعت با مشکلات خاصی همراه است.

در دوران بارداری، بیشتر خانمها با مشکل فشار خون درگیر هستند. نشستن در یک محفل زنانه دور یک خانم باردار که هنوز جنسیت فرزندش تعیین نشده است؛ برای بیشتر خانمها جذابیت دارد. در گذشته که تکنولوژی سونوگرافی برای تشخیص جنسیت جنین وجود نداشت، زنان تلاش می کردند تا با استفاده از روشهای دیگر جنیست جنین خود را تشخیص دهند. برای کمک به شما یک تقویم طراحی شده است که با کلیک کردن در کادر اولین روز از آخرین قاعدگی برای شما ظاهر می شود، از روی این تقویم تاریخ خود را پیدا و کلیک کنید تا وارد کادر شود. به طور معمول حالت تهوع دو هفته پس از گذشت تاریخ اولین قاعدگی شروع می شود. شنیدن آن برای اولین بار میتواند بسیار هیجانانگیز باشد. بنابراین به جای اینکه با باورهای غلط بخواهید فشار خون بالای خود را به خاطر پسردار شدن، تحمل کنید؛ زودتر برای کنترل آن با یک پزشک متخصص زنان و یک پزشک متخصص قلب و عروق تماس بگیرید زیرا خطر ختم بارداری، برای شما زیاد است. باید بدانید که زمان شروع حالت تهوع در زنانی که باردار می شوند با یکدیگر متفاوت است.

در همین راستا باید بدانید که تهوع شدید می تواند نشان دهنده جنسیت جنین باشد. با این حال، برخی نشانهها میتوانند بیانگر جنسیت جنین باشند. در سالهای اخیر مطالعاتی درباره اثر فشار خون بر جنسیت جنین انجام شده است؛ دانشمندان با این مطالعات متوجه شدهاند که فشار خون بالاتر میتواند نشانه پسردار شدن و فشار خون پایین در دوران بارداری میتواند نشانه دختردار شدن باشد. این مطالعات نتایجی را درباره اثر فشار خون بالا بر جنسیت فرزند، اثبات کردهاند؛ اما نمیتوان گفت این نتایج صد در صد درست است و زنان برای داشتن پسر یا دختر، فشار خون خود را بالا یا پایین ببرند یا از بالا یا پایین بودن این فاکتور سلامتی، حدس بزنند جنسیت بچه چیست؟ دکتر فاطمه رنجبر: بارداری در سن بالا علاوه بر زمان کوتاه برای ایجاد ارتباط مادر وفرزندی ، شانس ابتلا به بیماریهای روانی را هم افزایش می دهد. نوع دیگری از لوازم پیشگیری که برای گرمای بیشتر رابطه زناشویی و ایجاد صمیمیت بین زن و شوهر استفاده میشود، فاندوم است اگر میخواهید بیشتر با فاندوم آشنا شوید به لینک زیر مراجعه کنید. در واقع با استفاده از این موج هورمون ها جنین خود را برای تنفس و هضم غذا در محیط بیرون از رحم آماده کرده است و در این مواقع است که رحم مادر نسبت به این علامت ها واکنش نشان می دهد و شروع به باز شدن می کند، در این جاست که می گوییم مرحله زایمان صورت گرفته است.

حالت تهوع در بارداری که تهوع صبحگاهی نیز نامیده می شود، می تواند نشانه خوبی برای بانوان باردار باشد. بسیاری از بارداری های سالم هرگز تهوع صبحگاهی را تجربه نمی کنند. علاوه بر این، زنانی که چند قلو باردار هستند، بیشتر تهوع صبحگاهی را تجربه می کنند و دلیل آن سطح بالای HCG است. موارد دیگری که بسیاری آنرا به علائم بارداری دختر ربط می دهند ، شکل شکم در بارداری است . اگر وزن شکم شما در وسط جمع شده است و باعث شود گرد به نظر برسد این باور وجود دارد که شما قصد دختر شدن دارید. اگر شامپو واکنشی نشان ندهد، زن ظاهراً باردار نیست. وقتی خانمی باردار میشود و مشکلات فشار خون برایش پیش میآید؛ اطرافیان دوست دارند این موضوع را جنسیت فرزند او را ربط دهند. روش قطعی تعیین جنسیت جنین، انجام سونوگرافی در هفتهی بیستم بارداری است. برخی خانم ها در ادرار مقدار کمی هورمون نشان می دهند بنابراین اگر پریود نمی شوید و هنوز جواب تست شما منفی است سه روز صبر کنید سپس دوباره تست انجام دهید.

گذشتگان ما هم اعتقاد داشتند که مادری دختر باردار است که شکم او رو به بالا باشد یا به اصطلاح جنین در بالای رحم قرار داشته باشد ، همچنین گفته می شود اگر فرم شکم مادر شبیه به یک توپ بسکتبال ،کروی باشد ، فرزند دختر دارد . برای اینکه بتوان گفت اگر مادری فشار خون بالا دارد؛ حتما پسردار میشود یا اگر خانمی فشار خون پایینی در دوران بارداری داشته باشد؛ دختر به دنیا میآورد؛ شواهد علمی کافی در دست نیست. این افراد معتقدند که اگر طی سه ماه اول بارداری مارد باردار موقع خواب ، به پهلوی راست بخوابد یکی از علائم بارداری دختر را تجربه می کند. این مکمل ها حاوی موادی هستند که ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن را به شما می رسانند و از بروز تهوع تا حد زیادی پیشگیری می کنند. اما در بدن زنانی که جنین پسر دارند، هورمون های کمتری ترشح می شود، به همین دلیل حالت تهوع کمتری را تجربه می کنند. دلیل این امر ترشح هورمون های زیاد در بدن مادرانی است که دارای جنین دختر هستند. با این حال باید بدانید که علت تهوع دوران بارداری تماما با ترشح هورمون های بارداری مرتبط نیست. با این حال، اگر عادت ماهانهتان عقب افتاده، بهتر است در خانه یک تست بارداری انجام دهید و درصورت مثبت بودن، از متخصص زنان و زایمان وقت بگیرید.

آیا اگر فشار خون در بارداری بالا باشد مادر پسر به دنیا میآورد؟ فشار خون بالا در زنان باردار، نسبتا شایع است اما فشار خون پایین هم میتواند آنها را در خطراتی قرار دهد. فشار خون بالا در بارداری یعنی اینکه فشار شما از 135/85 بالاتر برود. این اطلاعات اگرچه از تحقیق دانشمندان کانادایی منتشر شده است اما میزان اختلاف فشار خون در زنانی که پسر به دنیا آورده بودند نسبت به زنان که دختر به دنیا آورده بودند؛ آنقدر زیاد نیست. میزان استرس مادر پیش از بارداری بر جنسیت جنین تاثیرگذار است. به طور کلی، باید بدانید به نظر نمی رسد ارتباط زیادی میان جنسیت کودک و زمان حالت تهوع وجود داشته باشد. در صورتی که قصد باردار شدن دارید باید به صورت برنامه ریزی شده در هر 2 یا 3 روز یک بار رابطه جنسی برقرار شود. این پنج هفتهٔ آخر، زمانی است که شما نیاز به مراقبت بیشتری دارید و باید نسبت به دردها و انقباضات رحم خود آگاه باشید. زنان مبتلا به بیماری تهوع صبحگاهی سطح HCG بیشتری نسبت به سایر زنان باردار دارند.


تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 25 مرداد 1402 ساعت: 9:59
می پسندم نمی پسندم

آهنگ جدید فرشاد آزادی به نام «تیغ»

 

متن آهنگ تیغ فرشاد آزادی

اینجوری نگام نکن چشمات آتیشم میزنه
تیغو بردار و بزن آبرو ریزی بسمه
من بدی کردم و تاوانشو دارم میدم
خب چرا خشکت زده معطل نکن عزیزم
بزن تیغو اینجوری نگام نکن بزن گلم
من بدی کردم به تو متاسفم واسه خودم
چرا اینجوری تو داری منو زجرم میدی
تو که جز بدی ازم چیزی ندیدی
یه لحظه بزن خلاص کن خب چرا دستات میلرزه
کسی که خیانت کاره تو بگو به چــی می ارزه ؟
من به تو کردم خیانت این که نیست رسم رفاقتــــ
خواهشا صلح دیگه بسه بزن بریزه خیانتــــــــــــــــ
بزن تیغ و خلاصم کن منو اینجوری نگاه نکن
من احساس تورو بازی گرفتم بزن معطلش نکن عزیزم

بزن پشت هم بزن تیغا رو پشت هم بزن

اینجوری نگام نکن کمتر تو چشمام زل بزن
هرچقدر زجرم بدی به اون خدا من راضی ام
تو فقط بزن خلاص کن نزنی ناراضی ام
ثانیه ثانیه تند ببین من دردم بیشتره
زجرو بیشترش نکن بزن اینجوری بهتره
آهنگ تیغ (اینجوری نگام نکن) از فرشاد آزادی
یه لحظه بزن خلاص کن خب چرا میلرزی
چرا هر لحظه که میخوای بزنی میترسی
یه لحظه بزن خلاص کن خب چرا دستات میلرزه
کسی که خیانت کاره تو بگو به چی می ارزه
من به تو کردم خیانت این که نیست رسم رفاقت
خواهشا صلح دیگه بسه بزن باورت بشه که
بد بودم و خوب تو بودی بمیرم من واسه اشکات
یه ذره خوبی ندیدی من پشیمونم پشیمونم
من به تو مدیونم مدیون یا اینکه بزن خلاص ک

https://musicdel.ir/single-tracks/139770/


تاریخ ارسال پست: جمعه 13 مرداد 1402 ساعت: 12:20
می پسندم نمی پسندم

ویژگی های بهترین کلینیک گفتار درمانی


گفتار درمانی شاخه ای از توانبخشی است که در زمینه های مختلفی مانند کم شنوایی، لکنت زبان، تأخیر گفتار، سکته مغزی و غیره عمل می کند.

اگر می خواهید یک کلینیک گفتار درمانی خوب انتخاب کنید به نکات زیر توجه کنید.

مرکز بهترین است

شما بهترین گفتار درمانی ممکن را دارید.

گفتار درمانی نیاز به صبر دارد

دارای مدرک تخصصی گفتار درمانی

با تجربه بالینی

فعالانه در دوره های آموزشی سالانه شرکت کنید تا دانش خود را به روز نگه دارید

شنونده خوبی باشید و به حرف ها و شکایات خود توجه کنید

ناظر خوبی باشید و به علائم مراجعه کننده در اتاق گفتار درمانی یا خارج از آن توجه کنید

شما را در روند درمان قرار دهد

به طور موثر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید

پیوندهای خود را به طور منظم ارزیابی کنید

از درمان های دیگر مشتریان خود کاملاً آگاه باشید.

بهترین شانس ممکن را دارد

اتاق گفتار درمانی باید به اندازه کافی بزرگ باشد

نور کافی وجود دارد

سالم است و دارای قفل کودک روی پنجره ها می باشد

یک طبقه مناسب وجود دارد

دارای امکانات پزشکی عالی و کمک آموزشی

باید تجهیزات پزشکی کامل و لازم را داشته باشد

تجهیزات پزشکی و غیر پزشکی باید کاملاً بهداشتی و تمیز باشند

وسایل کمک آموزشی و کمک آموزشی کافی داشته باشید

دنده اول را داشته باشید

باید حاوی تجهیزات الکترونیکی مانند کامپیوتر و ضبط صوت باشد

صندلی های راحت و مناسب برای کودکان و بزرگسالان را تهیه کنید

دستگاه ها کاملا ایمن و ایمن هستند

مشاهده متن کامل: https://payju.ir/content/لیست-مراکز-گفتار-درمانی-در-شیراز


تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 4 مرداد 1402 ساعت: 11:47
می پسندم نمی پسندم

اضافه کردن عکس پروفایل در وردپرس


افزودن عکس نمایه به وردپرس می تواند دردسرساز باشد. در زیر هر موضوع، نام، متن و عکسی در مورد نویسنده وجود دارد و شما باید به این فکر کنید که چگونه این کار را انجام دهید. بیایید در مورد مقالاتی در مورد افزودن عکس پروفایل یا تغییر تصویر وردپرس صحبت کنیم.برای مقالات بیشتر با محمد سلحشوری همراه باشید.

گراواتار چیست؟

گراواتار یکی از وبسایت های مجموعه وردپرس است که پس از ورود و ثبت نام در این سایت می توانید نام، ایمیل شخصی، وبسایت و مواردی از این قبیل را وارد کنید و سپس برای ایمیلی که در gravatar.com ثبت نام کرده اید عکس اضافه کنید. آیا شما می خواهید

باید بدانید که وب سایت گراواتار یک فیلتر است و باید از فیلتر سوییچ استفاده کنید

اکنون پس از افزودن موارد فوق می توانید با ایمیل خود در وب سایتی که از گراواتار پشتیبانی می کند ثبت نام کنید تا نمایه کامل شما همراه با عکس ثبت شده در صفحه گراواتار نمایان شود و هر بیننده با نمایه شما به طور کلی آشنا شود. .

وب سایت Gravatar توسط Automatik، شرکت مادر وردپرس مدیریت می شود

چگونه یک تصویر به نمایه وردپرس خود اضافه کنیم

همانطور که گفتیم، برای این کار باید یک حساب کاربری در وب سایت Gravatar ایجاد کنید. ابتدا به سایت gravatar.com بروید و مراحل ثبت نام را طی کنید. به بخش با آرم Gravatar بروید.

اکنون که یک حساب کاربری در سایت Gravatar با عکس ها و برخی اطلاعات خود دارید، اکنون باید آن را در وردپرس و وب سایت خود فعال کنید. لازم به ذکر است که در زیرساخت های فعلی اینترنت داخلی مشکلاتی وجود دارد فیلتری برای نمایش عکس ها و اطلاعات مسیر بیایید به فیلترینگ بپردازیم که در ادامه این مقاله به آن خواهیم پرداخت

راه اندازی آواتار در وردپرس

پس از ایجاد یک حساب کاربری Gravatar در هر وب سایتی که می تواند از Gravatar استفاده کند، اگر با همان ایمیل وارد شوید، نام، عکس، متن و توضیحات شما به نمایه کاربری شما اضافه می شود و می توانید از آن در سایت وردپرسی خود استفاده کنید. . شما می توانید آن را در سایت وردپرس خود استفاده کنید، در قسمت تنظیمات وردپرس> گفتگو می توانید یکی از موارد را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.

و اگر چندین نویسنده در سایت خود دارید این گزینه را برای آنها هم اضافه کنید حالا سوال اینجاست که چرا من در گراواتار ثبت نام کردم پروفایل و عکسم را ذکر کردم و مراحل بالا را انجام دادم اما عکس من در وردپرس نمایش داده نمی شود. پاسخ. این سوال بسیار ساده است، علت مشکل فیلتر شدن است و حتی پس از افزودن این گزینه ممکن است سایت شما با مشکلات سرعت مواجه شود، چه در پنل وردپرس باشد و چه در حال بارگذاری سایت.

به همین دلیل توصیه می کنیم در این مقاله از افزونه WP First Letter Avatar استفاده کنید، نحوه کار با این افزونه و سفارشی سازی آن را با ما به شما آموزش می دهیم.

افزونه WP First Letter Avatar

این افزونه وردپرس گزینه های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد که از طریق آنها می توانید نمایه خود را در انتهای مقالات خود به روش های مختلف نمایش دهید. یکی از این گزینه ها نمایش یک آواتار بر اساس نامی است که یا نام شما یا نام کاربری شما به عنوان مخفف است، مانند نام MOOSIO5nd. . در آواتار MD نمایش داده می شود و با توجه به رنگ بندی تعریف شده در پروفایل و سایر امکاناتی که برای کاربر ایجاد می کند پس زمینه رنگی اضافه می کند و شما می توانید عکس کاربر را آپلود کنید و حتی آن را ویرایش کنید. .

افزونه WP First Letter Avatar را نصب و پیکربندی کنید

پس از نصب و فعال سازی افزونه، می توانید آن را در قسمت تنظیمات داشبورد وردپرس شخصی سازی کنید

پس از دسترسی به صفحه افزونه، می توانید تنظیمات را با توجه به تنظیمات مورد نظر خود تغییر دهید.

ایندکس حرفی که به طور پیش فرض روی 0 تنظیم شده است، تعیین می کند که چند قسمت از نام پروفایل باید بلند شده و نمایش داده شود.

فرمت پیش فرض فایل PNG است که به شما و کاربر اجازه می دهد آواتارها را در PNG یا فرمت های دیگر ذخیره کنید.

لازم به ذکر است که فرمت PNG نسبت به فرمت های دیگر کیفیت خوبی دارد.

می توانید با تغییر این نام فایل عکس و آواتار خود را نامگذاری کنید و با استفاده از آن می توانید نام آن را در فایل های عکس مشاهده کنید و در صورت کارکرد حالت پیش فرض می توانید فایل ها و عکس هایی را انتخاب کنید که نام ندارند. برای آواتار استفاده کنید

توصیه ما این است که شی را در خود افزونه پیاده سازی کنید

این صفحه شما را راهنمایی می کند تا مسیر مورد نظر را برای ذخیره عکس پروفایل خود انتخاب و تنظیم کنید. پس از انتخاب و تغییر آن، باید وارد این مسیر جدید شوید.

اگر این گزینه فعال باشد تصویری که در سایت گراواتار خود قرار داده اید ظاهر می شود اما اگر این گزینه انتخاب نشده باشد نام کاربری شما به صورت میانبر ظاهر می شود.

رجوع به مقاله: https://blogten.ir/profile-pic-worfdpress/ 


تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 21 تير 1402 ساعت: 8:45
می پسندم نمی پسندم

معرفی 10 تا از بهترین گوشی ها برای بازی پابجی

اگر به دنبال لیستی از بهترین گوشی ها برای بازی پابجی در قیمت‌ها و برند‌های مختلف هستید، حتما تا پایان این مقاله با ما باشید. پابجی، یک بازی در سبک بتل رویال است که اولین بار در سال 2017 رونمایی شد و توانست به سرعت خود در بین کاربران به محبوبیت بالایی برسد. از سوی دیگر این گوشی برای پلتفرم موبایل در دو نسخه سیستم عامل اندروید و iOS عرضه شده است که نسخه‌های موبایل آن کاملا رایگان و با سیستم به ضعیف‌تری در مقایسه با کامپیوتر اجرا می‌شوند. این دو ویژگی‌ سبب شده است تا طیف عظیمی از کاربران این بازی به نسخه موبایل آن روی آورند. در این قسمت از وب سایت مجله جوان ایرانی می‌خواهیم چند مدل از بهترین گوشی ها برای بازی پابجی را به شما معرفی کنیم.

بازی پابجی
اگر شما هم یک گیمر هستید و بازی‌های موبایل را دنبال می‌کنید، حتما نام بازی پابجی را شنیده‌اید که این بازی، توانسته است در مدت زمان کمی پس از انتشار در سال 2017، به یکی از محبوبترین بازی‌های جهانی با پلیرهای بسیار زیاد در سراسر جهان تبدیل شود. بازی پابجی از آنجایی محبوب شد که توانست یک نوع خاص از بازی‌ها به نام سبک بتل رویال را پی‌ریزی کرده و در این نوع بازی‌ پیشگام شود. این بازی در ابتدا برای پلتفرم کامپیوترهای شخصی عرضه شد و سپس با افزایش دامنه جامعه مخاطبی که در سراسر جهان پیدا کرد، به تدریج در کنسول‌های بازی‌های Xbox و PlayStation نیز در دسترس قرار گرفت. هم‌اکنون نیز بازی پابجی در نسخه موبایل قرار دارد.

در کنار بازی اصلی در PC، بازی پابجی توانست بر روی پلتفرم موبایل بیشتر مورد استقبال قرار بگیرد. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین گوشی ها برای بازی پابجی بپردازیم. علت این استقبال کاملا واضح است. شما در نسخه موبایل که شامل سیستم عامل‌های اندروید و iOS می‌باشد، می‌توانید بازی را به صورت کاملا رایگان با یک سیستم کمتر پیشرفته اجرا کنید. جالب است بدانید نسخه موبایل این برنامه در حدود بیش از 500 میلیون بار از سوی کاربران دانلود شده است و از میان 38.5 میلیون کاربر در گوگل پلی، توانسته است رتبه 4.3 را به خود اختصاص دهد.

علت محبوبیت پابجی به عنوان یکی از بهترین بازی‌های موبایل، شامل موارد مختلفی می‌شود که عبارتند از:

حالت نبرد رویال: بازی‌های بتل رویال امروزه یکی از محبوب‌ترین بازی‌های چند نفره آنلاین است. حالت نبرد رویال توسط گیمرها ترجیح داده می‌شود؛ زیرا می‌تواند فوق‌العاده سریع و سرگرم کننده باشد. این سبک بازی هیجان بالایی دارد و از شما می‌خواهد که سریع فکر کنید و تصمیم بگیرید. نتیجه بازی به هر تصمیم کوچکی که در بازی می‌گیرید، بستگی دارد.
بسیار سرگرم کننده است: گرافیک این بازی بهترین بخش آن است که دارای کیفیت بالایی است و نیز مکانیک بازی بسیار روان و مناسب است. این بازی همچنین چندین به روزرسانی و پیشرفت جالب را دریافت می‌کند. توسعه دهندگان همیشه تم‌های جدیدی را منتشر می‌کنند. سیستم فصل Royal pass بیشترین جذب مخاطب را دارد. تاکنون بیش از 20 فصل ارائه شده است.
ویژگی‌های جذاب در بازی: با ادامه این بازی، سطح خود را بالا می‌برید. این بدان معناست که شما می‌توانید بازی را با تمام پیچیدگی‌های آن تجربه کنید. شما می‌توانید سلاح‌های جدید ، لباس‌های جدید و نقشه‌های جدید را امتحان کنید. با یافتن نام خود در بالای جدول امتیاز، لذت بیشتری خواهید برد. همچنین برای انجام چالش‌ها و ماموریت‌ها، رتبه‌ها و پاداش‌های زیادی دریافت خواهید کرد.
بازی پابجی
سیستم موردنیاز برای بازی پابجی چیست؟
هرچه قدر که تمرکز و مهارت بالایی داشته باشید، نیاز دارید تا یک رایانه شخصی یا لپ‌تاپ مناسب برای بازی داشته باشید که بتواند بار گرافیکی و پردازشی بازی را تحمل کند. حال که با یکی از مشهورترین بازی‌های دنیا آشنا شده‌اید، لازم است سیستم موردنیاز برای اجرای آن را نیز بدانید. حداقل سیستم مورد نیاز پابجی گیم برای PC عبارت است از:

سیستم عامل: 64-bit Windows 7, Windows 8.1, Windows 10
پردازنده: Intel i5-4430 / AMD FX-6300
رم: 8 GB RAM
کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 960 2GB / AMD Radeon R7 370 2GB
فضای ذخیره بازی: 30 GB available space
سیستم مناسب برای این بازی در PC عبارت است از:

سیستم عامل: 64-bit Windows 7, Windows 8.1, Windows 10
پردازنده: Intel i5-6600K / AMD Ryzend 5 1600
رم: 16 GB RAM
کارت گرافیک: nVidia GeForce GTX 1060 3GB / AMD Radeon RX 580 4GB
فضای ذخیره بازی: 30 GB available space
همچنین از آنجایی که کاربران بسیاری از این بازی را پلیرهای موبایل تشکیل می‌دهد، سیستم عامل مورد نیاز برای تهیه بهترین گوشی ها برای بازی پابجی عبارتند از:

در حالتی که شما کاربر سیستم عامل iOS هستید، حداقل سیستم عبارت است از:

پردازشگر: Apple A8
رام: 1GB
حداقل سیستم عامل: iOS 9
حداقل حافظه خالی: 4 GB space
و سیستم مناسب در iOS عبارت است از:

پردازشگر: Apple A11 Bionic and above
رام: 2 GB or more
سیستم عامل: iOS 11 و بالاتر
حافظه خالی: 4 GB space
برای کاربران اندرویدی که قصد تهیه بهترین گوشی ها برای بازی پابجی را دارند، حداقل سیستم به صورت زیر است:

پردازشگر: Snapdragon 435/ Hisilicon Kirin 650/ Mediatek Helio P20/ Exynos 7420
رام: 2 GB
حداقل سیستم عامل: Android 5.1
فضای خالی: 3 GB space
همچنین سیستم مناسب توصیه شده برای بازی پابجی اندروید عبارت از است:

پردازشگر: Snapdragon 675 and above/ Hisilicon Kirin 970 یا بالاتر/ Mediatek Helio G90T / Exynos 8895 یا بهتر
رام: 4 GB or More
سیستم عامل: Android 7 یا بالاتر
فضای خالی: 4 GB space
سیستم موردنیاز برای بازی پابجی چیست؟
بهترین گوشی ها برای بازی پابجی
PUBG Mobile یک بازی با گرافیک شدید است که نیاز به یک تلفن قدرتمند دارد. اگر می‌خواهید بهترین نتایج و لذت را از این بازی داشته باشید، به یک تلفن همراه نیاز دارید که واقعاً در رده‌بندی تلفن‌های قدرتمند قرار گرفته باشد. در ادامه با ما باشید تا بهترین گوشی ها برای بازی پابجی را به شما معرفی کنیم:

OnePlus 9 Pro
PUBG Mobile به گونه‌ای طراحی شده است که روی گوشی‌های قدیمی و جدید به خوبی اجرا شود، اما برای اجرای آن در بالاترین تنظیمات گرافیکی به یک گوشی با مشخصات قدرتمند احتیاج دارید. وان پلاس 9 پرو با 8 گیگابایت رم و چیپست اسنپدراگون 888 که هر دو حافظه و قدرت پردازشی کافی را برای عملکرد عالی بازی ارائه می‌دهند، مناسب‌ترین انتخاب شما برای این گیم است.جوان ایرانی (irjavan.com)

سیستم عامل OxygenOS در نسخه 10 در این گوشی، یک نرم‌افزار ساده و سریع را ارائه می‌دهد که امکان سفارشی‌سازی را فراهم می‌کند‌، از جمله تنظیمات آن می‌توان به حالت بازی‌، که کنترل های خوبی را برای جلوگیری از حواس پرتی در هنگام بازی ارائه می‌دهد، اشاره نمود. می‌توانید اعلان‌ها را به آلارم‌ها و تماس‌ها محدود کنید یا نوتیفیکیشن‌های سفارشی را برای نمایش پیام‌ها هنگام بازی تنظیم کنید.

شما همچنین یک پنل 120Hz QHD+ AMOLED دریافت می‌کنید که باعث می‌شود از بازی با تلفن لذت ببرید. این بدان معناست که بازی برای شما به شدت روان و چشم‌نواز می‌شود، چه در حال بازی کردن با PUBG Mobile باشید و یا گشت‌و‌گذار در Instagram. وان پلاس صدای استریو را نیز ارائه می‌دهد و بلندگوی ثانویه در بالای صفحه نمایش قرار گرفته است. علاوه بر این، شارژ سیمی 65 واتی‌، شارژ بی سیم 50 واتی‌، IP68 یک استاندارد مقاوم در برابر گرد و غبار و آب نیز در این گوشی قرار داده شده است.

در یک جمع‌بندی کلی در مورد این گوشی به عنوان یکی از بهترین گوشی ها برای بازی پابجی در مورد مزایا و معایب آن باید گفت:

شارژ سیمی 65 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی
صفحه نمایش روان 120Hz QHD+ AMOLED
سخت افزار داخلی قدرتمند
IP68 استانداردی مقاوم در برابر گرد و غبار و آب
امکان شخصی سازی رابط کاربری برای بازی
بدون جک هدفون 3.5 میلی متری
حافظه داخلی آن قابلیت افزایش ندارد
عمر باتری
Samsung Galaxy S21
برند‌های بزرگی مانند سامسونگ عادت کرده‌اند که سالانه نه یکی، نه دوتا، بلکه سه مدل پرچمدار را عرضه کنند. سامسونگ گلکسی S21 پرچمدار اصلی و مهمی از برند سامسونگ است و از نظر طراحی و ظاهر داخلی بسیار جذاب می‌باشد. اگر می خواهید یک صفحه نمایش زیبا و باکیفیت داشته باشید تا از بازی پایجی لذت ببرید، مدل Galaxy S21 می‌توان این بازی را به خوبی اجرا کند.

از نظر مشخصات، Galaxy S21 شباهت زیادی به Galaxy S21 Ultra دارد اما برخی تفاوت‌های اساسی نیز وجود دارند. این گوشی دارای تراشه از مدل Snapdragon 888 SoC و صفحه نمایش کوچکتر است که سایز آن در حدود 6.2 اینچ با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز است. دو گوشی برتر سامسونگ همچنین از فقدان فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقا و جک هدفون برخوردارند. Galaxy S21 دارای 8 گیگابایت رم درست مانند مدل اصلی S21 Ultra و انواع حافظه ذخیره‌سازی 128 یا 256 گیگابایتی است.

Galaxy S21 دارای باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی است و شما می‌توانید از شارژر 15 وات بی‌سیم و استاندارد IP68 مقاوم در برابر گرد و غبار و آب آن استفاده کنید. با این مشخصات، PUBG به لطف عملکرد فوق العاده گوشی و صفحه نمایش فوق العاده با نرخ 120 هرتز بسیار زیبا و دقیق اجرا می‌شود. از جمله مزایا و معایب آن می‌توان گفت:

صفحه نمایش زیبا 6.2 اینچی با ویژگی‌ Dynamic AMOLED 2X
نرخ تازه‌سازی 120 هرتز
نرم افزار Game Booster در گوشی
قابلیت Game Genie، حواس پرتی‌ها از جمله نوتیفیکشن‌های گوشی را حذف می‌کند
شارژ بی‌سیم 15 واتی و شارژ بی‌سیم معکوس 4.5 واتی
استاندارد IP68 که به معنای مقاومت گوشی در برابر گرد و غبار و آب
مقرون به صرفه
فاقد جک هدفون
قابلیت افزایش ذخیره‌سازی ندارد
دوربین‌ها به خوبی Galaxy S21 Ultra نیستند
باتری با ظرفیت کم 4000 میلی‌آمپر‌ساعت
بهترین گوشی ها برای بازی پابجی
معرفی بهترین گوشی ها برای بازی پابجی
ASUS ROG Phone 5
گوشیASUS ROG اولین گوشی هوشمند گیمینگ نبود که به بازار آمد، اما تعدادی ویژگی قانع‌کننده را ارائه داد که به آن کمک کرد تا به عنوان یک گوشی برجسته انتخاب شود. در مورد مشخصات این گوشی باید گفت ASUS این تلفن را با تراشه Snapdragon 888، RAM بین 8-16 گیگابایت و 128GB / 256GB حافظه داخلی به عنوان یکی از بهترین گوشی ها برای بازی پابجی ارائه کرده است. با توجه به این مشخصات، می‌توان گفت این گوشی مقدار زیادی قدرت و فضای ذخیره‌سازی را برای عملکرد “عالی” در پخش PUBG Mobile به شما ارائه می‌کند.

همچنین به لطف باتری عظیم 6000 ‌میلی‌آمپر‌ساعتی می‌توانید مدت زمان بیشتری بازی کنید. در صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED که دارای نرخ تازه‌سازی بهبودیافته و باورنکردنی 144 هرتز است، تصاویر بازی به صورت کاملا روان به نظر می‌رسد. ASUS دو پورت USB Type-C را در گوشی تعبیه کرده است که یکی از آنها در کنار دستگاه قرار گرفته است تا هنگام شارژ و پخش همزمان مانع کار نشود. یکی از بهترین ویژگی‌های این گوشی، جدا از جک 3.5 میلی متری هدفون، کنترل‌های AirTrigger است. این ویژگی به گیمرهای تلفن همراه دکمه‌های خازنی قابل تنظیم روی لبه تلفن را می‌دهد که می‌توانند در قسمت‌هایی از صفحه نمایش قرار گرفته شوند. در این قابلیت، ASUS تاخیر و نیروی فعال کردن هر ضربه با آن را کاهش داده است، به این معنی که AirTriggers می‌تواند سریعتر پاسخ دهد. در مجموع، ASUS ROG Phone 5 می‌تواند به عنوان یکی از انتخاب‌های ما برای بهترین گوشی ها برای بازی پابجی در نظر گرفته شود.

در مورد مزایا و معایب این گوشی می‌توان گفت:

صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED 144 هرتز
حداکثر 16 گیگابایت رم
باتری 6000 میلی‌آمپر‌ساعتی
دو پورت USB Type-C
کنترل‌های پیشرفته AirTrigger
قابلیت Game gen که می‌تواند عوامل حواس‌پتری در بازی را مدیریت کند
بدون مقاومت در برابر آب
بدون شارژ بی‌سیم
Nubia Red Magic 6
Nubia نام یک برند گوشی همراه کمتر شناخته شده است که یکی از محصولات آن به نام Red Magic 6 یکی از بهترین گوشی‌های گیمینگ و به عنوان بهترین گوشی برای بازی پابجی شناخته شده است که می‌توانید با قیمت کمتر از 600 دلار آن را خریداری کنید. این تلفن مجهز به جدیدترین مشخصات سخت‌افزاری است‌، از جمله پنل 6.8 اینچی AMOLED با نرخ تازه سازی بسیار بالای 165 هرتز.

صفحه نمایش Red Magic 6، مهم‌ترین نقطه قوت آن است که آن را از سایر دستگاه‌های موجود در این لیست متمایز می‌کند و همچنین شما می‌توانید به لطف چیپست Snapdragon 888، اتصال شبکه 5G را دریافت کنید. یک حالت مخصوص بازی وجود دارد که اطمینان حاصل می‌کند بازی‌های شما متوقف نمی‌شوند. در کنار این موارد، شما 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در مدل اصلی دریافت می‌کنید.

این تلفن همچنین دارای طراحی تهاجمی است که برای گیمرها طراحی شده است و شما دارای AirTrigger روی قسمت‌های اطراف گوشی هستید که به شما امکان آن را می‌دهد اقدامات درون بازی را راحت‌تر و سریع‌تر انجام دهید. یک دوربین 64 مگاپیکسلی در پشت گوشی وجود دارد و در زیر بدنه پشتی آن، یک باتری 5050mAh با شارژ سریع 66 واتی به این گوشی مجهز شده است. در مورد سخت افزار این گوشی هیچ کم‌و‌کاستی وجود ندارد و وقتی تعداد ویژگی‌های ارائه شده با قیمت کمتر از 600 دلار را برای این گوشی قدرتمند در نظر بگیرید، Red Magic 6 یک انتخاب فوق‌العاده برای گیمرها است.

در یک جمع‌بندی نهایی در مورد این گوشی به عنوان یکی از بهترین گوشی ها برای بازی پابجی می‌توان گفت:

نرخ تازه‌سازی صفحه که بسیار بالا است: 165 هرتز
قابلیت اتصال 5G
سیستم خنک کننده منحصر به فرد
بهره‌مندی از قابلیت AirTrigger
شارژ سریع 66 واتی
طراحی برای همه مناسب نیست
معرفی بهترین گوشی ها برای بازی پابجی
برای بازی پابجی از چه گوشی استفاده کنیم؟
Samsung Galaxy S21 Ultra
موارد زیادی وجود دارد که Galaxy S21 Ultra را به گیمرها به خصوص پابجی بازها توصیه می‌کند اما مهم‌ترین قسمت آن را می‌توان صفحه نمایش گوشی دانست. سامسونگ همچنان با صفحه نمایش 6.8 اینچی باکیفیت و عریض QHD+ Dynamic AMOLED 2X با ابعاد 6.8 اینچی که بهترین روشنایی و وضوح رنگ موجود را ارائه می‌دهد، همچنان در این مدل پیشتاز است. با این حال، بهترین ویژگی در مورد این پرچمدار سامسونگ این است که صفحه نمایش آن 120 هرتز است و همه چیز بدون مشکل اجرا می‌شود. همچنین این گوشی از جدیدترین چیپست اسنپدراگون 888 استفاده می‌کند و 12 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در مدل اصلی ارائه می‌دهد. همه اینها، به همراه باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی و نرم‌افزار Game Booster سامسونگ، به این معنی است که هنگام بازی با این گوشی، عملکرد نامناسبی نخواهید داشت و می‌توانید آن را به عنوان یکی از بهترین گوشی ها برای بازی پابجی در نظر داشته باشید.

سامسونگ سال‌هاست که از این پیشرفت‌های نرم‌افزاری بازی محور استفاده می‌کند. آنها دکمه‌های ناوبری (خانه، برگشت و تنظیمات) را غیرفعال می‌کنند تا به طور تصادفی در وسط مسابقه از بازی خارج نشوید و در حین بازی با PUGB Mobile به سرعت به ضبط صفحه و سایر ابزارها دسترسی پیدا کنید. سامسونگ در این مدل، قابلیت جک هدفون را به کار نگرفته است.

در نهایت در مورد مزایا و معایب این گوشی می‌توان گفت:

8 اینچ Dynamic AMOLED 2X خیره کننده است
نرخ تازه سازی 120 هرتز کارها را صاف می کند
شارژ بی سیم 15 واتی و شارژ بی سیم معکوس 4.5 واتی
استاندارد IP68 که می‌تواند این گوشی را در برابر گرد و غبار و آب مقاومت کند
نرم افزار Game Booster که واقعا در اجرای بازی پابجی مفید است
قابلیت بازی جن، می‌تواند عوام مزاحم را در بازی غیرفعال کند
فاقد جک هدفون
گران‌تر از سایر مدل‌هایی که تاکنون برای بهترین گوشی ها برای بازی پابجی ذکر شده است
Lenovo Legion Duel 2
Lenovo در آوریل 2021، گوشی Legion Duel 2 را که با نام Legion 2 Pro نیز شناخته می‌شود در بازارهای بین‌المللی عرضه کرد. شما می‌توانید نسخه جهانی آن را در بازارهای کشورهای مختلف تهیه کنید. لژیون دوئل 2 دارای طراحی منحصر به فرد با چراغ‌های RGB در دوربین‌های عقب است. صرف نظر از تصاویر، این گوشی همچنین مشخصات جدی را برای گیمرها ارائه می‌دهد. لنوو لژیون دوئل 2 دارای پنل AMOLED 6.92 اینچی 144 هرتزی زرق و برق داری است که به لطف دوربین جلویی آن که از گوشی بیرون می‌آید، هیچ بریدگی دیگری ندارد. این بدان معناست که می‌توانید در حین بازی صفحه نمایش را با جزئیات بیشتری مشاهده کنید.

از جمله امکانات این گوشی باید به جدیدترین و بزرگترین چیپست اسنپدراگون 855 و مشخصات حافظه 8 یا 128 گیگابایتی در مدل اصلی اشاره نمود که قدرت خوبی به این گوشی داده است. شما می‌توانید در صورت نیاز به رم بیشتر، از گزینه برتر این مدل گوشی که 18 گیگابایت رم فوق العاده ارائه می‌دهد، بهره‌مند شوید. لنوو چهار ماشه اولتراسونیک در بالای گوشی و دو دکمه لمسی خازنی با فیدبک Dual HaptiX در پشت دستگاه قرار داده است. این شش دکمه که برای بازی و قابل تنظیم هستند، “Octa-Trigger” نامیده می‌شوند و ‌تجربه‌ای مشابه کنترلرهای کنسول را ارائه می‌دهند. همچنین یک باتری بزرگ 5500 میلی‌آمپر ساعتی با 65 وات شارژ سریع همراه شده تا گوشی شما را کاملا روشن نگه‌ دارد. البته توجه کنید که این گوشی Lenovo Legion Duel 2، فاقد جک هدفون است ولی با توجه مشخصات کلی، جزوی از بهترین گوشی ها برای بازی پابجی است.

از جمله مزایا و معایب آن می‌توان گفت:

صفحه نمایش بزرگ 6.92 اینچی بدون حاشیه AMOLED
نرخ تازه‌سازی 144 هرتز
6 دکمه بازی
عملکرد فوق‌العاده‌ای را برای بازی ارائه می‌دهد
قابلیت شارژ سریع 65 واتی
فاقد جک هدفون
Poco X3 Pro
Poco X3 Pro شیائومی ممکن است یک گوشی مخصوص بازی نباشد، اما توانسته است مانند مدل دیگر محبوب Poco X3 NFC عمل کرده و پردازش سریع و قدرتمندی را به کاربران خود ارائه کند. ویژگی اصلی عنوان شده برای این گوشی را می‌توان پردازنده Snapdragon 860 آن دانست که هنگامی که مقدار هزینه و بودجه X3 Pro را در نظر ‌می‌گیرید، یک ویژگی قابل توجه است. این گوشی در دو نسخه با رام 6 یا 8 گیگابایت و حداکثر حافظه داخلی 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی همراه است و دارای یک صفحه نمایش با پنل LCD 6.67 اینچی دارای نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و نرخ پاسخ لمسی 240 هرتز می‌باشد. باتری فوق العاده 5160 میلی‌آمپر‌ساعتی برای یک یا دو بار بازی شدید کافی است. این باتری از شارژ سیمی 33W بهره می‌برد اما با این حال سرعت آن به می‌تواند برای کاربران خسته کننده باشد.

Poco X3 Pro ممکن است به اندازه برخی از گزینه‌ها و لیستی از گوشی‌هایی که به عنوان بهترین گوشی ها برای بازی پابجی معرفی کردیم، از توانایی کامل گیمینگ برخوردار نباشد اما با توجه به قیمتی که برای آن در نظر گرفته شده است، در مقایسه با سایر مدل‌های گران‌قیمت، یک گزینه با امتیاز قدرتمند محسوب می‌شود.

در نهایت در یک جمع‌بندی کلی راجع به مزایای و معایب این گوشی می‌توان گفت:

مزایا: عملکرد عالی، بسیار مقرون به صرفه، باتری با طول عمر طولانی مدت
معایب: عدم پشتیبانی از شبکه 5G، طرح حجیم، عملکرد متوسط ​​دوربین
برای بازی پابجی از چه گوشی استفاده کنیم؟
بهترین گوشی مناسب برای پابجی چیست؟
iPhone 12 Pro Max
در کنار کاربران اندرویدی، میلیون‌ها کاربر iPhone که PUBG Mobile را بازی می‌کنند نیز وجود دارد که این بازی را به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های رایگان برای Android و iOS تبدیل کرده‌اند. آیفون 12 پرو مکس به عنوان بهترین آیفون گیمینگ برجسته شناخته می‌شود؛ زیرا می‌تواند با توجه به ظرفیت خوبی که در باتری خود دارد، کل روز خدمات خود را ارائه کند. این گوشی از جدیدترین چیپست A14 Bionic اپل استفاده می ‌کند و دارای صفحه نمایش بزرگ 6.7 اینچی Super Retina XDR OLED است. اینها دو فاکتور بزرگ هستند زیرا شما قطعاً می‌خواهید یک صفحه نمایش بزرگ و روشن داشته باشید تا دشمنان و عمر باتری خود را بهتر ببینید و شما را مجبور نکند در وسط مسابقه به دنبال لوازم جانبی شارژ خود باشید.

با وجود اینکه فقط 6 گیگابایت رم دارد، PUBG Mobile و هر برنامه دیگری به لطف تمرکز اپل بر بهینه‌سازی نرم افزار، می‌تواند این بازی را خوب و روان اجرا کند. با این حال، یک نکته که ما می‌توانیم به گیمرهای iOS در مورد این گوشی از بهترین گوشی ها برای بازی پابجی، ذکر کنیم، این است که از دانلود آخرین نسخه‌های بتای iOS اجتناب کنید؛ زیرا گاهی اوقات ممکن است مشکلاتی در بازی‌هایی مانند PUBG Mobile ایجاد شود.

فقدان جک هدفون ممکن است یک مشکل باشد اما همیشه دانگل Lightning-to-3.5mm برای تبدیل آن وجود دارد که به شما امکان آن را می‌دهد از جفت هدفون سیمی مورد علاقه خود استفاده کنید. در غیر این صورت، ایرپاد یا سایر هدفون‌های بلوتوثی می‌تواند برای این دستگاه مناسب باشد. در یک جمع‌بندی در مورد مزایا و معایب این گوشی باید گفت:

سیستم iOS آن بسیار کاربر پسند است
صفحه نمایش 6.7 اینچی پویا و روشن
اجرای فوق العاده بازی پابجی بر روی موبایل
پشتیبانی از قابلیت IP68 که در برابر گرد و غبار و آب مقاوم است
شارژ بی‌سیم سریع 15 واتی
فاقد جک هدفون
نرخ تازه‌سازی صفحه نمایش بالا نیست
گران قیمت بودن
Black Shark 3
Black Shark 3 بهترین مخصوص گیم و بازی از برند زیرمجموعه شیائومی است، با این حال نمی‌توان گفت این مدل، گوشی‌‌های گیمینگ هم رده خود را در مقایسه به طور کامل شکست می‌دهد. این گوشی بزرگ، دارای طراحی جسورانه و دارای چراغ‌های LED است و مشخصات آن، همه آن چیزی است که از یک گوشی بازی انتظار دارید. این گوشی یک تلفن درجه یک شناخته می‌شود. دوربین‌ها نیز بطور شگفت انگیزی کارآمد و قدرتمند هستند، به ویژه در محیط‌های کم نور. دلیل بهترین نبود این گوشی در بین سایر گوشی‌های این لیست، نرخ تازه‌ سازی 90 هرتز آن در صفحه نمایش است که نسبت به سایر گوشی‌های بالاتر در این لیست عددی پایین‌تر را نشان می‌دهد. همچنین دلیل دیگر ویژگی‌های بازی اختصاصی آن است که مانند سایر گوشی ها نیست. در یک جمع‌بندی می‌توان گفت:

مقرون به صرفه برای مشخصات
دوربین‌ها به طرز شگفت انگیزی کارآمد و قوی هستند
ظاهر گوشی ممکن است نامناسب باشد
نرخ تازه‌سازی به نسبت پایین
تاریخ انتشار: مارس 2020
وزن: 222 گرم
ابعاد: 168.7 در 77.3 در 10.4 میلی‌متر
سیستم عامل: اندروید 10
اندازه صفحه نمایش: 6.67 اینچ
رزولوشن: 2080 در 2440
پردازنده: اسنپدراگون 865
رم: 8/12 گیگابایت
فضای ذخیره‌سازی: 128/256 گیگابایت
باتری: 4720 میلی آمپر ساعت
دوربین عقب: 64MP + 13MP + 5MP
دوربین جلو: 20 مگاپیکسل
Xiaomi Redmi Note 9 Pro
شیائومی، سازنده گوشی‌های هوشمند چینی، گوشی‌های هوشمند جدید سری Note را در کشورهای مختلفی عرضه کرده است که یکی از آنها، شیائومی ردمی نوت 9 پرو به عنوان یکی از بهترین گوشی ها برای بازی پابجی است. این گوشی دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم است. در نسخه دوم، 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی با 6 گیگابایت رم ارائه شده است. این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی Full HD Plus است. این اسمارت فون دارای اسکنر اثر انگشت است که در کنار آن نصب شده است. یک دوربین چهارگانه نیز وجود دارد که در آن لنز اصلی 48 مگاپیکسلی ارائه شده است. یک دوربین 8 مگاپیکسلی است که بسیار عریض است، یک لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی و نیز یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی. برای محافظت از صفحه نمایش، این شرکت Triple Corning Gorilla Glass 5 را در آن قرار داده است. باتری این گوشی 5،020 میلی آمپر ساعت است و از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می‌کند. این تلفن هوشمند از Qualcomm Sndpdragon 720G استفاده می‌ کند.

مدل‌های دیگری نیز می‌توانستند در این گزارش و لیست ما به عنوان بهترین گوشی ها برای بازی پابجی قرار گیرند که شامل گوشی Vivo Iqoo 3 5G، Oppo Find X3 Pro، ZTE Axon 30 Ultra، Moto G60، Realme X7 5G، Realme Narzo 30 Pro، Realme 8 Pro، Samsung Galaxy M31s و … می‌شوند.

بهترین گوشی مناسب برای پابجی چیست؟
جمع‌بندی
محبوبیت بسیار بالای بازی PUBG Mobile ثابت کرده است که طراحی یک تلفن هوشمندی که بتواند مورد استقبال کاربران قرار گیرد، نیازمند طراحی و اجرای برخی نکات است تا آن گوشی بتواند نیاز سرگرمی و بازی کاربران را فراهم کند. از جمله این امکانات و مشخصات می‌توان به یک صفحه نمایش عالی، عمر باتری طولانی مدت و RAM کافی برای کار بدون مشکل است اشاره نمود که باید حتما برای خرید بهترین گوشی ها برای بازی پابجی این ویژگی‌ها ارائه شود.

همانطور که در ابتدا گفتیم، گوشی وان پلاس اولین انتخاب ما بود که در لیست بهترین گوشی برای بازی پابجی قرار دادیم. عوامل و ویژگی‌هایی که وان پلاس 9 پرو، به عنوان بهترین گوشی ها برای بازی پابجی را از سایر دستگاه‌های موجود در این لیست متمایز می‌کند، ترکیب ویژگی‌ها و تجربه کلی نرم‌افزار است. همه گوشی‌های موجود در این لیست عملکرد فوق العاده‌ای را ارائه می‌دهند و سخت افزار پیشرفته ‌ای را ارائه می‌دهند، اما وقتی صحبت از نرم افزار می‌شود، رابط داخلی این گوشی یعنی OxygenOS پیشرفت بزرگی نسبت به بقیه دارد.

معرفی 10 تا از بهترین گوشی ها برای بازی پابجی


تاریخ ارسال پست: جمعه 9 تير 1402 ساعت: 9:16
می پسندم نمی پسندم

آهنگ جدید آرمین زارعی به نام «تویی که ادعا میکردی منو دوست داشتی»

متن آهنگ تویی که ادعا میکردی منو دوست داشتی آرمین زارعی

 

میدونم حالت خوبه و خیلی روبه راهی
میدونم بی دغدغه فکری و دل شوره داری
روزا رو سپری می کنی و شدی بی خیال ما
میگی امثال من دورو ورت خیلی زیاده ها
کاش از همون اول این دل ازت خسته میشد
که حالا نتونی تو روم بیگیری دست پیشو
به هر دری که زدم رو بهم بسته میشد
چقد دلم به دست تو شکسته میشد
خوش به حالت چقده دلت قرصه و
صدمه نمیزنه اصلا بهت غصه و
بغض من باعث میشه نیشت واشه
تو دوست داری که یکی دیگه پیشت باشه
یکی که تو زندگیت مثل یه پادو باشه
یکی که فکر تو فقط پیش کادو هاشه
یکی که هر کاری کنه باید سرویس بده
مهمم نیست اینکه فقط با تو باشه
بدیات خوبیاتو از یادم برد
چه شبایی که از دوری تو سخت خوابم برد
کارای زشتت آبرومو جلو عالم برد
چه ضربه هایی از تو این دل سادم خورد
بدیات خوبیاتو از یادم برد

 

https://musicdel.ir/single-tracks/178037/


تاریخ ارسال پست: سه شنبه 6 تير 1402 ساعت: 15:1
می پسندم نمی پسندم

آپارتمان به متراژ 123 متر در جاده لاهیجان

این واحد در جاده لاهیجان واقع شده است. در این خیابان تمامی مراکز خرید، رفاهی و آموزشی اعم از فروشگاه های زنجیره ای، کافه و رستوران، دانشگاه و غیره در دسترس شما قرار دارند. بلوار حافظ همچنین به معابر مهم دیگری مثل بلوار شهید عبدالکریمی،بلوار دهگان، خیابان شهید بهشتی، بلوار فردوس، جاده لیلاکوه و خیابان امام متصل شده است. املاک آرمان

واحد موردنظر در طبقه سوم یک آپارتمان 4 طبقه قرار گرفته که به صورت تک واحدی ساخته شده است. نمای این واحد از نوع سنگ و پوشش های کف سرامیک است. در آشپزخانه زیبا و شیک این واحد کابینت ها از نوع ام دی اف است و هود و گاز رومیزی در آن نصب شده است. سالن نشیمن دلباز و با نورگیر عالی این واحد یکی از مزیت های خرید این واحد محسوب می شود. سیستم گرمایشی از نوع پکیج و رادیاتور می باشد. در اتاق خواب های این واحد نیز کمد دیواری نصب شده است.

سایر امکانات و امتیازات این واحد شامل موارد زیر است: https://amlakarman.com/property-location/chamkhaleh-road-land/

خواب مستر
پکیج و رادیاتور
آسانسور
گاز رومیزی
سرویس ایرانی و فرنگی
درب ضد سرقت
آیفون تصویری
کمد دیواری
بالکن
انباری
تراس
پارکینگ اختصاصی
لطفا برای آگاهی از قیمت به روز با مشاورین ما در ارتباط باشید.

شعار ما آرمانی بیاندیشیم، آرمانی زندگی کنیم.

جزئیات
شناسه ملک: 5231                                                                                     مساحت ملک (مترمربع): 123 مترمربع

اتاق ها: 3                                                                                                  قیمت کل (تومان): 3 میلیارد و 100 میلیون تومان

سال ساخت: 1400                                                                                      وضعیت: برای فروش

تعداد کل طبقات: 4                                                                                       تعداد واحد در هر طبقه: 1

قیمت هر متر مربع (تومان): 2520400

 

امکانات
آیفون تصویری

پکیج و رادیاتور

پوشش کف سرامیکی

درب ضد سرقت

سرویس بهداشتی و حمام ایرانی

سرویس بهداشتی و حمام فرنگی

کمد دیواری

گاز رومیزی

هود

https://amlakarman.com/property-location/saadi-bolvar-villa/

نمای ساختمان
سنگ


تاریخ ارسال پست: جمعه 29 ارديبهشت 1402 ساعت: 8:28
می پسندم نمی پسندم

آهنگ جدید مسعود صابری به نام «تصمیم»

متن آهنگ مسعود صابری تصمیم

من اگه خودم بخوامم که ازم رد بشی راحت
جلوی در نرسیده کوچه بن بست میشه واست
من اگه خودم بخوامم بری پای من نشینی
یه جوری بارون میگیره جلو چشماتم نبینی
جلو چشماتم نبینی
میبینی همه یه جور هم دستمن
تا از دست من تو دورتر نشی
تو گلی مراقب گلبرگتم
تو دست غریبه ها پرپر نشی
ترس نبودن تو بد حالیه یه چند سالیه دنبالمه
باورت میشه همین الانشم نمیدونم خودم چند سالمه
منتظر تصمیمتم هرجا بری من پیشتم
محاله من دووم بیارم
پاتو بذار بیرون ببین خاطره ها پشت درن
خاطره ها رحمی ندارن
میبینی همه یه جور هم دستمن
تا از دست من تو دورتر نشی
تو گلی مراقب گلبرگتم
تو دست غریبه ها پرپر نشی
ترس نبودن تو بد حالیه یه چند سالیه دنبالمه
باورت میشه همین الانشم نمیدونم خودم چند سالمه

آهنگ جدید مسعود صابری به نام «تصمیم»


تاریخ ارسال پست: جمعه 22 ارديبهشت 1402 ساعت: 5:50
می پسندم نمی پسندم

معرفی بهترین انیمه‌ های مدرسه ای (۸ مورد جذاب آن)

برای معرفی بهترین انیمه‌ های مدرسه ای در ادامه لیستی از بهترین انیمه‌های پیشنهادی را برای شما آورده‌ایم که شما کاربران می‌توانید در بخش کامنت‌ها نیز نظرات خود را راجع به آنها و دیگر انیمه‌هایی که باید در این لیست قرار بگیرند بیان کنید. همچنین معرفی و خلاصه‌ای از داستان انیمه‌ها برای شما کاربران بیان شده‌اند.

 

انیمه مدرسه ای چیست؟

قبل از اینکه بخواهیم به معرفی بهترین انیمه‌ های مدرسه ای بپردازیم، ابتدا بهتر سات در مورد این ژانر بیشتر صحبت کنیم. انیمه‌ها همانند فیلم‌های اصلی در ژانر های بسیار زیادی ارائه می‌شوند که در این میان می‌توان به مدل‌های عاشقانه‌، ماجراجویانه، فانتزی و نیز مدرسه‌ای اشاره کرد. نکته‌ای که باید در این خصوص بدانید آن است که ژانرهای انیمه به واسطه فانتزی و غیر واقعی بودن آن می‌تواند تنوع بسیار زیادی داشته باشد.

منظور از بهترین انیمه‌ های مدرسه ای، بهترین آثاری هستند که در ژانر “برشی از زندگی” قرار می‌گیرند. این ژانر در واقع به روایت بخشی از زندگی اشاره می‌کند که ممکن است برای عموم مردم رخ داده باشد. به عنوان مثال می‌توان به دوره تحصیلی در مدارس اشاره کرد که معمولا اکثر دانش آموزان آن را تجربه کرده‌اند.

انیمه مدرسه‌ ای یک ژانر از انیمه است که به طور معمول در محیط دبستان یا دبیرستان اتفاق می افتد و موضوعات آن غالبا بر زندگی روزمره شخصیت‌ها متمرکز شده است. این انیمه‌ها اغلب مضامینی مانند دوستی، عاشقانه، بلوغ و رشد شخصی و همچنین چالش‌ها و مبارزاتی را که دانش‌آموزان در زندگی تحصیلی و شخصی خود با آن روبرو هستند، را خواهند داشت. قابل ذکر است این مدل از ژانر‌ها می‌توانند فیچرهای خاص خود را داشته باشند که از آن جمله باید گفت:

محیط پس زمینه: مدرسه همواره یک محیط پس زمینه در رویدادهای این دانش آموزان است. از کلاس درس‌ها گرفته تا حیاط مدارس.
اجزای مدارس: در این انیمه‌ها حتما چشم و گوش شما برخی از علائم مدارس را مشاهده می‌کند. به عنوان مثال می‌توان به صدای زنگ مدارس اشاره کرد.
روابط: معمولا روابط کاراکترها در این نوع انیمه‌ها، مدلی عاشقانه، دوستانه و شامل روابط بسیار صمیمانه‌تری بین افراد می‌باشد.
مضامین بلوغی و رشد: این نوع از انیمه‌ها معمولا با توجه به سن رو به رشد و بلوغ دانش آموزان، دارای مضامینی در این بخش هستند که ممکن است همه ما نمونه‌هایی از آن را در زندگی روزمره خود مشاهده کرده باشیم.
شما می‌توانید انیمه‌های مدرسه‌ای بسیاری را در دوره کنونی مشاهده کنید که از آن جمله می‌توان به “K-On!”, “Toradora!”, “Love, Chunibyo & Other Delusions”, “My Teen Romantic Comedy SNAFU”, “Assassination Classroom”, و “Your Lie in April” اشاره کرد.

 

 

 

معرفی بهترین انیمه های مدرسه ای
حال می‌خواهیم لیستی از بهترین انیمه های مدرسه ای را برای شما معرفی کنیم که می‌تواند تا مدت‌ها از تماشای آن لذت ببرید. در این لیست ترتیب خاصی درنظر گرفته نشده است و شما می‌توانید با توجه به امتیازات که برای انیمه‌ها در فضای مجازی درج شده‌اند، نسبت به محبوبیت آن بیشتر پی ببرید:

 

1- معرفی انیمه My Hero Academia
اگر طرفدار انیمه باشید و در فضای مجازی کمی گشت و گذار کرده باشید، حتما به طور متعدد کلیپ‌های از این انیمه با نام My Hero Academia را دیده‌اید. ژانر این انیمه از نوع پسرانه، ماورا طبیعی، کمدی و نیز مبارزه‌ای است. این انیمه فانتزی و هیجان انگیز که بخشی از روند داستانی آن در مدرسه می‌گذرد، یکی از پرطرفدارترین انتخاب‌هایی است که خواهید داشت.

در این انیمه فانتزی، خط داستانی حول فضای جامعه‌ای است که در آن افرادی که فاقد ابرقدرت هستند (تقریبا 20 درصد از جامعه)، پست درنظر گرفته می‌شوند. شخصیت اصلی داستان پسری به نام میدوریا است که از قدرت فرابشری خاصی ندارد. در این میان اما برای نجات این دسته از افراد، آکادمی وجود دارد که به این دسته از افراد آموزش می‌دهد تا بتوانند در زندگی خود بهبود یابند. با وجود خط داستانی بسیار جذاب و در عین کاراکترهای پرطرفدار و انیمیشن فوق العاده که در ساخت آن به کار رفته، بدون قطع این انیمه بسیار جذاب خواهد بود. تنوع شخصیت‌ها و کاراکترهایی که در این انیمه معرفی شده‌اند زیاد است و تقریبا تمام افراد را دربر می‌گیرد. تاکنون بیش از 145 قسمت برای این انیمه ساخته شده است.

 

انیمه Komi Can’t Communicate
یکی دیگر از عناوینی که باید در این بخش معرفی کرد، انیمه Komi Can’t Communicate نام دارد که شخصیت فانتزی جذابی دارد و نیز فضای انیمیشنی جذابی دارد. این انیمه راجع به کومی است، دختری که ارتباط برقرار کردن را به سختی انجام می‌دهد. این انیمه را می‌توان یک روایت بسیار عاشقانه آرام توصیف کرد که در فضای مدرسه به خوبی روایت شده است. شاید بتوان موضوع اصلی آن را مرتبط با شایع‌ترین مسئله در بین نوجوانان یعنی اضطراب اجتماعی دانست. کومی از تعامل با همکلاسی‌های خود ترس دارد و به همین دلیل با مشکل دوست یابی دست و پنجه نرم می‌کند.

داستان پس از یک معرفی مقدماتی، در ادامه با ورود پسری به نام تادانو وارد فاز جدید می‌شود. او با نوشتن روی تخته مدرسه با گچ قصد دارد با کومی ارتباط برقرار کند و قول می‌دهد که به او کمک کند تا بر ترس خود غلبه نماید. انیمه کومی نمی‌تواند صحبت کند را باید جزو بهترین انیمه‌ های مدرسه ای درنظر گرفت که از نظر انیمیشن و طراحی بسیار جذاب ساخته شده است. قابل ذکر است که این انیمه توانسته است 67 امین جایزه مانگا شوگاکوکان را به خود اختصاص دهد. این مجموعه توانسته است در نظرسنجی که در سال 2020 در مجموعه AnimeJapan انجام شد، به عنوان رتبه اول بهترین انیمه شناخته شود. همچنین شخصیت اصلی داستان این انیمه به عنوان نامزد بهترین کاراکتر دختر شده است. این انیمه به صورت مانگا نیز ساخته شده و تاکنون 24 قسمت از آن پخش شده است.

 

 

3- انیمه A Silent Voice
یکی دیگر از عناوین جذاب و البته رمانتیک که باید آن را در لیست بهترین انیمه‌ های مدرسه ای دسته بندی کرد، انیمه صدای خاموش نام دارد. این مجموعه در قالب یک انیمیشن 129 دقیقه‌ای منتشر شده است که از گرافیک و داستان زیبایی برخوردار است. انیمیشن از روی مانگایی به همین نام ساخته شده و علاوه بر آنکه در فضای مدرسه جریان دارد، دارای مضامین متنوعی است. از قلدری کردن و آزار و اذیت گرفته تا حس پشیمانی، جبران و عذرخواهی و طرد شدن در جامعه. تاکنون نقدهای بسیار زیادی برای این انیمشین ثبت شده و بیش از 32 میلیون دلار فروش را تجربه نموده است. همچنین انیمه صدای خاموش به عنوان بهترین انیمه‌ های مدرسه ای را باید جزوی از بهترین فیلم انیمیشنی بلند درنظر گرفت.

داستان راجع به دختری ناشنوا است که در دوره ابتدایی به یک مدرسه منتقل می‌شود. او قدرت شنوایی ندارد و به همین خاطر مورد اذیت و تمسخر چند نفر از کلاسش به خصوص پسری به نام شویا قرار می‌گیرد. با این وجود، این دختر احساس می‌کند مشکل از وجود و معیوب بودن خودش است و این مشکلات را تحمل می‌کند. پس از تداوم این ماجرا، مدرسه او تغییر می‌کند. با گذشت چند سال، شویا که اکنون متوجه رفتار خود شده، می‌خواهد با پیدا کردن این دختر، کارهایش را جبران کند. داستان در ادامه با ارتباط این دو کاراکتر ادامه می‌یابد. قابل ذکر است که این انیمه در چندین عنوان نامزد شده و توانسته است 6 جایزه را دریافت کند.

 

4- انیمه don’t toy with me miss nagatoro
یکی از انیمه های جدید و زیبایی که باید آن را به عنوان بهترین انیمه‌ های مدرسه ای درنظر گرفت، سریال “اذیتم نکن ناگاتورو سان” است. این انیمه تاکنون در دو فصل ساخته شده است و همچنان ادامه دارد. انیمه سریالی آن از سال 2021 ساخته شده است و توانست محبوبیت خوبی را از سوی مخاطبان دریافت کند.

داستان راجع به پسری به نام ناتو هاچیوجی است که در سریال اغلب با عنوان سنپای شناخته می‌شود. در کنار آن، دختری به نام ناگاتورو (هایسه) نیز وجود دارد که یکسال از سنپای کوچکتر است. برخلاف سنپای، این دختر بسیار اجتماعی و پرو بوده و از مسخره کردن یا شکنجه کردن او لذت می‌برد. رفته رفته اما روابط گرم و صمیمانه‌ای بین این دو شکل می‌گیرد با اینکه سنپای به طور مداوم اذیت می‌شود.جوان ایرانی (irjavan.com)

با توجه به ماهیت سریال که حول ماجراها و اذیت‌ کردن‌ها این دو کاراکتر می‌چرخد، برخی از کاربران از آن استقبال نکرده و با آن مخالفت می‌کنند. با این حال این انیمه توانسته است در بین عموم مردم جایگاه خود را حفظ کند. چیزی که باعث شد تا قلدر بازی‌های شخصیت ناگاتورو نسبت به سنپای مورد استقبال قرار گیرد (پس از چندین قسمت)، تکامل روابط و شخصیت این دو فرد و علاقه آنها به یکدیگر هرچند به صورت خصوصی است که باعث شد تا انتقاد‌ها نرم‌تر و رفتار آنها نسبت به هم قابل درک تر باشد.

 

5- انیمه Orange
یکی از انیمه های دیگری که می توان آن را در لیست بهترین انیمه‌ های مدرسه ای درنظر گرفت، به نام Orange شناخته می‌شود. در یک روز بهاری، ناهو تاکامیا 16 ساله، نامه‌ای از خود 26 ساله اش دریافت می کند. این نامه مربوط به اتفاقاتی است که قرار است رخ دهد. همه آنها درست هستند، از جمله اینکه پسری به نام کاکرو ناروسه به کلاس او می پیوندد که بعدا عاشق او می شود. اما فقط وقایع را منعکس نمی کند، بلکه به او می‌گوید که باید چه کاری انجام دهد تا بعداً چیزی برای پشیمانی نداشته باشد. مخصوصا از دست دادن این فرد. این انیمه در قالب 13 قسمت 24 دقیقه‌ای به صورت کامل ارائه شده است و هم برای مخاطبان پسر و دختر می‌باشد.

این انیمه توانسته‌ است تا حد خوبی رضایت کاربران را به خود جلب نموده و امتیاز بالایی را برای خود ثبت کند. با این وجود ممکن است برخی از کاربرانی که با ژانر رمانتیک میانه خوبی ندارند، از دیدن این انیمه لذت نبرند. مانگا این انیمه در سال 2015 به پایان رسیده است. این انیمه با نسخه آلمانی نیز منتشر شده است.

 

6- انیمه Toradora
تورادورا یک انیمه عاشقانه است که داستان تاکاسو ریوجی، دانش آموز دبیرستانی را روایت می‌کند. همچنین در کنار این شخصیت با شخصیتی نسبتا ترسناک، دختری به نام ایساکا تایگا، ریزه اندام و پرخاشگر نیز دنبال می‌شود که مسیر داستان آنها را به سمت روابط عاشقانه پیش می‌برند. ریووجی عاشق بهترین دوست تایگا، کوشیدا مینوری است، در حالی که تایگا به بهترین دوست ریوجی، کیتامورا یوساکو، علاقه دارد. ریووجی و تایگا طی یک سری رویدادها توافق می‌کنند که به یکدیگر کمک کنند تا به عشق‌های خود برسند ولی در نهایت زمان بیشتری را با هم سپری می‌کنند و احساسات آنها نسبت به یکدیگر افزایش پیدا می‌کند.

این انیمه دارای یک ژانر عاشقانه و با مضامین عشق نوجوانان، دوستی و رشد شخصیتی آنها است؛ زیرا شخصیت‌ها یاد می گیرند احساسات و روابط خود را هدایت کنند. تعادلی بین طنز و درام در آن وجود دارد و شخصیت‌های اصلی به‌عنوان کاراکترهای دوست‌داشتنی و قابل ارتباط به تصویر کشیده می‌شوند که آن را به یک انیمیشن محبوب در میان طرفداران ژانر عاشقانه تبدیل کرده است. انیمه براساس مجموعه مانگا آن ساخته شده است ودر مجموع دارای 26 قسمت می‌باشد.

 

7- انیمه Sakamoto Desu Ga
در ادامه معرفی بهترین انیمه‌ های مدرسه ای حال باید به انیمه مگه نشنیدین من ساکاموتوئم اشاره کرد. Sakamoto Desu Ga یک مجموعه مانگا و انیمه ژاپنی است که داستان آن مربوط به کاراکتری به نام ساکاموتو، دانش آموز دبیرستانی می‌شود. او یک فرد ظریف، شیک، جذاب و در هر کاری که انجام می‌دهد عالی است. او مورد تحسین و هیبت همکلاسی‌ها، معلمان و حتی دشمنانش قرار می‌گیرد. ساکاموتو در طول سریال با چالش‌های مختلفی روبرو می‌شود که از آن جمله می‌توان به قلدرها و همکلاسی‌های عجیب و غریب که می‌خواهند او را پایین بیاورند، اشاره کرد. اما ساکاموتو همیشه موفق می‌شود برای هر مشکلی راه‌حلی زیبا و بی‌نظیر ارائه دهد.

این سریال را می‌توان یک اثر انیمه مدرسه‌ای اما در ژانر کمدی درنظر گرفت که اغلب انیمه های دیگر را به نمایش می گذارد و همچنین زندگی به ظاهر عالی ساکاموتو را مرور می کند. این انیمه با وجود کمدی بودن، می‌تواند موضوعاتی از درس های زندگی را نیز به کاربران خود نمایش دهد و به ایده انطباق و فردیت می پردازد.

 

8- انیمه Kokoro Connect
یکی از سبک انیمه‌هایی که باید آن را مانند انیمشین your name دانست و توانسته است کاربران بسیار زیادی را به خود جلب کند، Kokoro Connect نام دارد. این مورد در لیست بهترین انیمه‌ های مدرسه ای به عنوان یک مجموعه رمان سبک ژاپنی انیمه شناخته می‌شود که داستان پنج دانش آموز دبیرستانی را دنبال کرده است. آنها به طور ناگهانی متوجه می‌شوند بدن خود را به دلیل یک پدیده ناشناخته تغییر می‌دهند.

شخصیت‌های اصلی در این انیمه عبارتند از تایچی، ایوری، هیمکو، یوشیفومی و یوی که هر کدام دارای کاراکترهاو پیشینه‌های منحصر به فردی هستند. آنها با هم یک باشگاه تحقیقاتی فرهنگی را تشکیل می‌دهند که در آنجا سعی می‌کنند رمز و راز تغییرات بدن خود را که با آن‌ها مواجه می‌شوند را کشف نمایند. همانطور که آنها به تغییر بدن ادامه می‌دهند، شروع به کشف رازهای یکدیگر می‌کنند و آسیب های گذشته دوباره ظاهر شده و باعث افزایش تنش می‌گردد.

در کل باید گفت این سریال به بررسی مضامین هویتی، سلامت روان، آسیب‌ها و روابط می‌پردازد. در این انیمه شخصیت‌ها یاد می‌گیرند به یکدیگر تکیه کنند و به یکدیگر اعتماد کنند. نمایش درام و طنز را می‌توانید با یک درک اضافی از ژانرعاشقانه با این انیمه تجربه کنید. توسعه و رشد شخصیت‌ها در طول نمایش، یکی از بهترین فیچرها در این انیمه می‌باشد.

https://irjavan.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a7%d9%86%db%8c%d9%85%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%af%d8%b1%d8%b3%d9%87-%d8%a7%db%8c/

 


تاریخ ارسال پست: یک شنبه 6 فروردين 1402 ساعت: 9:6
می پسندم نمی پسندم

آهنگ جدید محسن یگانه به نام «تا رازمو فهمیدی دنیارو خبر کردی»

متن آهنگ تا رازمو فهمیدی دنیارو خبر کردی محسن یگانه

 کاش غصه تموم می شد
کاش گریه نمی کردم
من باعث و بانیشم
دنبال کی می گردم
تقصیر خودم بوده
هر چی که سرم اومد
از هرچی که ترسیدم
عینن به سرم اومد
تا حس منو دیدی
احساس خطر کردی
تا رازمو فهمیدی دنیارو خبر کردی
این حادثه ی تلخو از چشم تو میدیدم
تو روی تو دنیا بود من پشت تو جنگیدم

آهنگ جدید محسن یگانه به نام «تا رازمو فهمیدی دنیارو خبر کردی»


تاریخ ارسال پست: یک شنبه 7 اسفند 1401 ساعت: 14:27
می پسندم نمی پسندم

ارتقای سواد رسانه‌ای جامعه در حوزه‌های مختلف

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه گفت : باید "سواد رسانه‌ای" جامعه را در حوزه‌های مختلف ارتقا دهیم.

 

افشین امیری مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه با اشاره به آغاز فرآیند تعلیم و تربیت در خانواده، گفت : باید تلاش کنیم تا با تولید برنامه‌های تربیتی و آموزشی سطح آگاهی خانواده‌ها را در مورد تعلیم و تربیت صحیح فرزندانشان بالا ببریم.

او با بیان اینکه دشمنان هجمه‌های زیادی را علیه بنیان‌های فکری و فرهنگی کشور تدارک دیده اند، گفت : برای ایستادگی در برابر این هجمه‌ها نیاز به کار کارشناسی است، لذا از کارشناسان آموزش و پرورش می‌خواهیم تا با همراهی در هیئت‌های اندیشه ورز صدا و سیما را تقویت کنند.

امیری با بیان اینکه امروز در حوزه تعلیم و تربیت درگیر تهاجم فرهنگی هستیم، افزود: نیاز داریم تا سواد رسانه‌ای جامعه را در حوزه‌های مختلف و به ویژه حوزه‌های تعلیم و تربیت بالا ببریم.

او با تاکید بر لزوم ارتقای فرهنگ عمومی افزود: آموزش و پرورش می‌تواند در زمینه ارتقای فرهنگ عمومی نقش اثرگذاری داشته باشد و با تشکیل اتاق فکر در این زمینه خواهیم توانست برنامه‌های غنی و پرمحتوا تولید کنیم.

او ادامه داد: صدا و سیما نیز می‌تواند این نهاد فرهنگی را در رسیدن به اهداف عالیه خود در امر تعلیم و تربیت صحیح دانش آموزان یاری دهد.

امیری اشاره‌ای هم به همراهی خوب آموزش و پرورش برای برگزاری کلاس‌های آموزشی در دوران کرونا داشت و گفت: یکی از مراکز پیشرو که با مشارکت و هم‌افزایی آن توانستیم در حوزه تولید محتوا در روزگار کرونا در استان خوب عمل کنیم، آموزش و پرورش بود.

او با اعلام آمادگی برای استفاده از ظرفیت نخبگان و دانش‌آموزان توانمند در برنامه‌های صدا و سیما، از آموزش و پرورش خواست تا چهره‌های توانمند را به صدا وسیما معرفی کند و افزود: با معرفی این افراد هم اعتماد به نفس دانش آموزان نخبه و مستعد بالا می‌رود و هم این نوع برنامه‌ها می‌توانند در الگو پذیری دیگر دانش‌آموزان از چهره‌های موفق اثرگذار باشد .

انتهای پیام/د


تاریخ ارسال پست: شنبه 16 اسفند 1399 ساعت: 18:18
می پسندم نمی پسندم

عضو هیئت امنای کمیته امداد امام خمینی (ره): هیچ‌گاه نگاهی حاشیه‌ای به زنان نشده است

وحید دستجردی گفت: هیچ‌گاه نگاهی حاشیه‌ای به زنان نشده است و زنان کشورمان امروز در تراز انقلاب اسلامی و الگویی برای دیگر زنان هستند.

مرضیه وحید دستجردی عضو هیأت امنای کمیته امداد امام خمینی (ره) در مراسم اولین سالگرد درگذشت «فاطمه رهبر» معاون سابق حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اظهار کرد: وقتی به تاریخ اسلام نگاه می‌کنیم، زنان نقش مهمی داشته‌اند.

او با بیان اینکه امروز زنان در عرصه‌های بزرگ خدمت به جامعه و خانواده در حال تلاش و مجاهدت هستند، گفت: زنان در اسلام جایگاه مهم و نقشی اساسی دارند.

وحید دستجردی با بیان اینکه هیچ‌گاه نگاهی حاشیه‌ای به زنان نشده است، گفت: زنان کشورمان امروز در تراز انقلاب اسلامی و الگویی برای دیگر زنان هستند.

او با بیان اینکه امروز بانوان ما با برخورداری از تربیت اسلامی و انقلابی، با حضور در عرصه‌های مختلف به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند، بیان کرد: امروز زنان نشان داده‌اند که با حفظ تمامی مسائل اسلامی، خدمتگزاری مجاهد برای ملت ایران هستند.

انتهای پیام/


تاریخ ارسال پست: شنبه 16 اسفند 1399 ساعت: 18:18
می پسندم نمی پسندم

عبور یک سیارک بزرگ از کنار زمین امروز شنبه

امروز شنبهیک سیارک بزرگ به عرض ۳۴۰ متر ساعت یک و ۱۵ دقیقه بامداد امروز شنبه (ششم مارس - ۱۶ اسفند) به وقت گرینویچ از فاصله ۱۶ میلیون کیلومتری زمین عبور کرد.
 
 
                                                   عبور یک سیارک بزرگ از کنار زمین امروز شنبه

 

به گزارش تابناک از روزنامه دیلی میل، این سیارک که آپوفیس(Apophis) نام دارد روز ۱۹ ژوئن سال ۲۰۰۴ توسط ستاره شناسان در رصد خانه ملی Kitt Peak در آریزونای آمریکا کشف شد و از آن زمان تاکنون در چرخش به دور خورشید ردیابی شده است.

این سیارک امروز در نزدیک ترین فاصله از مسافت ۱۶ میلیون کیلومتری زمین عبور کرد اما کارشناسان هشدار می دهند که احتمال دارد این سیارک در سال ۲۰۶۸ با زمین برخورد کند اما احتمال این برخورد را ناچیز عنوان کرده اند.

درصورتی که این سنگ عظیم فضایی در سال ۲۰۶۸ به زمین برخورد کند، تاثیر آن معادل انفجار ۸۸۰ میلیون مواد منفجره خواهد بود.

ستاره شناسان امسال با رد احتمال برخورد این سیارک با زمین پیش بینی کرده بودند که این سیارک در نزدیک ترین حالت از فاصله ۴۴ برابری مسافت ماه با زمین از نزدیکی کره زمین عبور می کند.

این سیارک چند سال دیگر و در روز ۱۳ آوریل سال ۲۰۲۹ میلادی هم از فاصله ۳۱ هزار و ۹۰۰ کیلومتری زمین عبور می کند. می‌توان این گذر سیارک را با چشم غیر مسلح از غرب استرالیا و برای مدت کوتاهی رصد کرد.

 
منبع: ایرنا

 

 

تاریخ ارسال پست: شنبه 16 اسفند 1399 ساعت: 18:17
می پسندم نمی پسندم

به وبلاگ خود خوش امدید

با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...
تاریخ ارسال پست: 0 0 ساعت: 0:0
می پسندم نمی پسندم

ليست صفحات

تعداد صفحات : 3
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد